Anunț

Biroului Electoral Universitar, în conformitate cu Metodologia de organizare și desfășurare a alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029, anunță faptul că organizarea alegerilor academice parțiale pentru ocuparea funcției vacante de membru în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă, respectiv alegerile academice parțiale pentru completarea Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat cu un membru din partea Școlii Doctorale de Filologie și pentru completarea Consiliului Școlii Doctorale de Istorie cu un membru extern, se amână ca urmare a imposibilității constituirii BEU la data stabilită, respectiv la data de 17.10.2024.

Noul calendar al desfășurării alegerilor academice parțiale menționate mai sus se va publica după aprobarea acestuia de către Senatul UAB.

Anunț

Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 04.10.2024, organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat cu un membru din partea Școlii Doctorale de Filologie și pentru completarea Consiliului Școlii Doctorale de Istorie cu un membru extern,ca urmare a vacantării locurilor.

Calendarul alegerilor academice parțiale este următorul:

-          11 octombrie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor;

-          17 octombrie 2024 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 18 octombrie 2024);

-          30 octombrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

Anunț

Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 25.09.2024, organizarea alegerilor academice parțiale pentru ocuparea funcției vacante de membru în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă.

Calendarul alegerilor academice parțiale este următorul:

-          11 octombrie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor;

-          17 octombrie 2024 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 18 octombrie 2024);

-          30 octombrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

Anunț

Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 05.09.2024, calendarul de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de Decan al Facultății de Științe Economice, după cum urmează:

  • 10 – 17 septembrie 2024 – perioadă depunere candidaturi pentru ocuparea funcției de decan;
  • 19 septembrie 2024 – avizarea candidaturilor pentru funcția de decan în Consiliul Facultății;
  •  24 septembrie 2024 (ora 12.00)organizarea concursului pentru ocuparea funcției de decan;
  •  25 septembrie 2024 – ședința Senatului pentru validarea concursului pentru desemnarea Decanului Facultății de Științe Economice

Regulamente și formulare

Anunț

1.    Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 25.03.2024, revizia Metodologiei de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029, precum și revizia Anexei 4.

 2.    Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 25.03.2024, organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor cu reprezentanții studenților în următoarele structuri de conducere:

- Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat – 1 loc (reprezentant studenți doctoranzi)

 

Calendarul alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor cu reprezentanții studenților este următorul:

-      10 aprilie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor;

-      17 aprilie 2024 – desfășurarea alegerilor (între orele 10:00 – 16:00);

-      24 aprilie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

  • Metodologie de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029 Descarcă
  • Anexa 4 Descarcă

Anunț BEU - alegere Rector UAB

Dezbateri publice cu candidatul la funcția de Rector

Anunt BEU - Turul II de scrutin

Anunt - BEU

ALEGERI ACADEMICE, MANDATUL 2024-2029

Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 14.12.2023, Metodologia de organizare și desfășurare a alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029, precum și Calendarul privind desfășurarea alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029.

  • Vizualizează aici: METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE A ALEGERILOR ACADEMICE ÎN UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, PENTRU MANDATUL 2024-2029 Descarcă
  • Vizualizează aici: CALENDARUL ALEGERILOR ACADEMICE ÎN UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, PENTRU MANDATUL 2024-2029 Descarcă

REFERENDUM PENTRU ALEGEREA MODALITĂȚII DE DESEMNARE A RECTORULUI, MANDATUL 2024 - 2028

În conformitate cu prevederile art. 209 și ale art. 364 alin. (2) din Legea nr. 1/2011 Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 10.05.2023, organizarea referendumului cu tema:

Stabilirea modalității de desemnare a rectorului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024 -2028, prin una din cele două opțiuni prevăzute la art. 209, alin (1) din legea Educației Naționale nr. 1/2011:

  1.   Pe baza de concurs public
  2.   Pe baza alegerilor generale, prin vot universal, direct, secret și egal

Data organizării Referendumului este 14 iunie 2023, între orele 09.00 – 16.00, în Aula Mică (Corp C, etaj I).

În cazul invalidării referendumului din 14 iunie 2023, al doilea referendum va avea loc în data de 21 iunie 2023, între orele 09.00 – 16.00 în Holul central al Amfiteatrului A9.

Dezbaterile publice pentru informarea comunității academice asupra temei referendumului și implicațiile ce decurg din acestea, organizate de Biroul Electoral al Universității vor avea loc la datele de 7 iunie 2023 și 8 iunie 2023, la ora 09.00 în Amfiteatrul A9.

 

   Metodologia de desfășurare a Referendumului la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului.

   Biroul Electoral al Universității:

Prof.univ.dr. Popa Lucian Ioan  - Facultatea de Informatică și Inginerie

Lect. univ. dr. Dobra Iulian - Facultatea de Științe Economice

Lect. univ. dr. Albu Maria - Facultatea de Drept și Științe Sociale

Lect. univ. dr. Todescu Valentin - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației

Conf. univ. dr. Telea Marius - Facultatea de Teologie Ortodoxă

Cîndea Alexandra Andreea - student

Bârlog Raul Claudiu – student

Biroul electoral al secției de votare:

Gligor Georgeta - Facultatea de Informatică și Inginerie

Mărginean Mariana - Facultatea de Științe Economice

Cotor Andreea - Facultatea de Drept și Științe Sociale

Cădan Cosmina - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației

Apolzan Tiberiu - Facultatea de Teologie Ortodoxă

  • Lista personal didactic și de cercetare cu drept de vot - Referendum 14 iunie 2023 Descarcă
  • Lista reprezentanți studenți cu drept de vot - Referendum 14 iunie 2023 Descarcă
  • Metodologia de desfășurare a Referendumului la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului Descarcă
  • Calendar desfășurare Referendum Descarcă

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK