Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 23.03.2020 - online
HOTĂRÂREA NR. 1.
Se aprobă completarea Metodologiei de organizare și desfășurare a alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, pentru mandatul 2020 – 2024, ca urmare a decretării stării de urgență pe teritoriul României determinată de pandemia de coronavirus, după cum urmează:
- Art. 33. Desemnarea decanilor, Etapa 3. - Evaluarea și ierarhizarea de către comisia de concurs a candidaților calificați și stabilirea câștigătorului concursului, al. (1) se completează cu următorul conținut: „… Evaluarea și ierarhizarea de către comisia de concurs a candidaților calificați se va putea realiza online - prin utilizarea platformei “Skype” sau alte platforme autorizate, atunci când prezența fizică a candidaților și/sau a comisiei, nu va putea fi realizată, din motive obiective”;
- Art. 34. Desemnarea directorilor centrelor administrativ-funcționale, Etapa 2 - Evaluarea și ierarhizarea de către comisia de concurs a candidaților calificați și stabilirea câștigătorului concursului, al. (1) se completează cu următorul conținut: „… Evaluarea și ierarhizarea de către comisia de concurs a candidaților calificați se va putea realiza online - prin utilizarea platformei “Skype” sau alte platforme autorizate, atunci când prezența fizică a candidaților și/sau a comisiei, nu va putea fi realizată, din motive obiective”.
HOTĂRÂREA NR. 2.
Se aprobă Contractele cadru pentru admiterea la studiile universitare de doctorat din sesiunea septembrie 2020 și actele adiționale pentru toate contractele de studii în vigoare, ca urmare a solicitării Ministerului Educației și Cercetării prin adresa nr. 3756/20.02.2020.