Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 30.04.2025

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă modificarea articolului 15 din Regulamentul de admitere și școlarizare a cetățenilor străini în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2025-2026.

Regulamentul de admitere și școlarizare a cetățenilor străini în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2025-2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă modificarea Anexei 1 – Calendar admitere din Regulamentul de admitere și școlarizare a românilor de pretutindeni în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2025-2026.

Anexa 1 – Calendar admitere - Regulamentul de admitere și școlarizare a românilor de pretutindeni în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2025-2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Metodologia de finanțare a cercetării științifice din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, conform Ordinului Ministerului Educației și Cercetării nr. 3259 din 13 februarie 2025.

Metodologia de finanțare a cercetării științifice din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, conform Ordinului Ministerului Educației și Cercetării nr. 3259 din 13 februarie 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMCSI – 05 privind elaborarea, revizuirea, avizarea și aprobarea documentelor curriculare (Plan de învățământ și Fișe de disciplină) (revizie).

Procedura operațională privind elaborarea, revizuirea, avizarea și aprobarea documentelor curriculare (Plan de învățământ și Fișe de disciplină) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Procedura operațională PO – IOSUD – 03 privind alocarea locurilor subvenționate/locurilor subvenționate cu bursă, în cadrul școlilor doctorale și pe conducători de doctorat (revizie).

Procedura operațională privind alocarea locurilor subvenționate/locurilor subvenționate cu bursă, în cadrul școlilor doctorale și pe conducători de doctorat Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă îndreptarea erorii materiale cu privire la mandatul de Director al Școlii Doctorale de Contabilitate, în sensul corectării sintagmei „mandatul 2020-2025” cu „mandatul 2021-2026”, în conformitate cu mandatul de conducere a Școlilor doctorale din IOSUD-UAB, inclusiv prin modificarea în acest sens a Deciziei nr. 32887/31.11.2024.

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă înființarea secțiilor sportive de haltere, gimnastică, judo, natație, culturism și fitness, dans sportiv și kempo în cadrul Clubului Sportiv Universitar din Alba Iulia.

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare a Clubului Sportiv Universitar din Alba Iulia cu secțiile nou înființate.

Regulamentul de organizare și funcționare a Clubului Sportiv Universitar din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se abrogă Regulamentul de organizare și funcționare al Comisiei de Etică în Cercetarea Științifică, aprobat la data de 26.05.2021, respectiv se anulează Hotărârea Senatului nr. 1 / 26.05.2021 privind constituirea Comisiei de etică în cercetarea științifică.

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă Bugetul pe facultăți și cheltuielile generale ale Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, conform finanțării pentru anul 2025.

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă Nota de fundamentare a bugetului pe facultăți și cheltuielile generale ale Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă Nota explicativă aferentă deficitului financiar din anul 2024.

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se amână analiza cauzelor deficitului financiar la 31.12.2024 la Facultățile care au înregistrat pierderi la 31.12.2024 și a Planurilor de măsuri cu privire la îmbunătățirea situației financiare la nivelul tuturor facultăților, IOSUD – UAB, cât și a Direcției General Administrative, astfel:
revizia Planurilor de măsuri cu privire la îmbunătățirea situației financiare pentru Facultățile care au transmis către Senat documentele solicitate, în sensul evidențierii efectelor măsurilor propuse asupra situației financiare pe o perioadă de 3 ani (Facultatea de Informatică și Inginerie și Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației);
transmiterea Planurilor de măsuri cu privire la îmbunătățirea situației financiare pentru Facultățile care nu le-au transmis în intervalul solicitat, planuri care să evidențieze efectele măsurilor propuse asupra situației financiare pe o perioadă de 3 ani;
transmiterea Planului de măsuri cu privire la îmbunătățirea situației financiare pentru IOSUD – UAB, plan care să evidențieze efectele măsurilor propuse asupra situației financiare pe o perioadă de 3 ani;
transmiterea Planului de măsuri cu privire la îmbunătățirea situației financiare din partea Direcției General Administrative, plan care să evidențieze efectele măsurilor propuse asupra situației financiare pe o perioadă de 3 ani.

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se ia act de Bugetul de venituri și cheltuieli consolidat pentru anul 2025, întocmit conform contractului instituțional și respectiv complementar încheiate cu MEC și a filei de plan aferentă veniturilor proprii nr. 1178DGE/12.03.2025.

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă componența comisiilor de concurs, a comisiilor de soluționare a contestațiilor și a comisiilor de analiză științifică din cadrul concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante, din cadrul Facultății de Informatică și Inginerie, respectiv din cadrul Facultății de Drept și Științe Sociale, desfășurate în semestrul II al anului universitar 2024-2025, conform anexei.

ANEXA - HOTĂRÂREA NR. 15. Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă componența comisiilor de admitere în anul universitar 2025-2026, la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, respectiv: Comisia centrală de admitere, Comisia de admitere a studenților străini, Comisia tehnică de admitere, precum și componența comisiilor de admitere la studii universitare de licență, masterat și Programul de formare psihopedagogică de Nivel I, Nivel II și Postuniversitar la nivelul Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației, Facultății de Informatică și Inginerie, Facultății de Drept și Științe Sociale, Facultății de Teologie Ortodoxă și Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, sesiunile iulie și septembrie 2025, conform anexei.

ANEXA - HOTĂRÂREA NR. 16. Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă componența comisiilor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat (sesiunea iulie 2025, septembrie 2025, februarie 2026), din cadrul Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației, Facultății de Informatică și Inginerie, Facultății de Drept și Științe Sociale și Facultății de Teologie Ortodoxă, conform anexei.

ANEXA - HOTĂRÂREA NR. 17. Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă demararea procedurilor privind evaluarea periodică a programului de studii universitare de licență Kinetoterapie și motricitate specială, domeniul Kinetoterapie, forma de învățământ cu frecvență, precum și componența comisiei de întocmire a dosarului, după cum urmează:

Președinte: conf.univ.dr. Hăisan Angel Alex
Membri: conf.univ.dr. Ordean Mircea Nicolae
lect.univ.dr. Podar Alin Adrian
lect.univ.dr. Nicolescu Șeușan Nicoleta Adina
lect.univ.dr. Tiuca Ioana Codruța
Secretar tehnic: Pădurean Cornelia

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă solicitarea dnei conf.univ.dr. Cioca Ionela Cornelia privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat din cadrul Școlii Doctorale IOSUD – Universitatea Valahia din Târgoviște, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Găban Vasile Lucian privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat din cadrul Școlii Doctorale IOSUD – Universitatea Valahia din Târgoviște, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Găban Vasile Lucian privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat din cadrul Școlii Doctorale IOSUD – Universitatea din Oradea, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă reprogramarea activităților didactice aferente cursurilor și laboratoarelor pentru disciplina Database management systems, din cadrul specializării Informatică în limba engleză, anul II de studiu.

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se validează Raportul de evaluare al comisiei de abilitare a dnei conf.univ.dr. Speranța-Sofia Milancovici, domeniul Filologie.

HOTĂRÂREA NR. 24.

Se validează Raportul de evaluare al comisiei de abilitare a dlui conf.univ.dr. Răzvan Brudiu, domeniul Teologie.

HOTĂRÂREA NR. 25.

Se aprobă transformarea postului de traducător S II, personal administrativ, COR 264306, poz. 240, în post de referent de specialitate S III, personal didactic auxiliar, COR 243201, în cadrul Centrului de Relații Internaționale.

HOTĂRÂREA NR. 26.

Se ia act de demisia dlui pr.prof.univ.dr. Himcinschi Mihai din calitatea de membru al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, reprezentant al Facultății de Teologie Ortodoxă, în consecință de vacantarea pozițiilor deținute în comisiile de specialitate ale Senatului.

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK