Regulamente și formulare

Anunț

1.    Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 25.03.2024, revizia Metodologiei de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029, precum și revizia Anexei 4.

 2.    Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 25.03.2024, organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor cu reprezentanții studenților în următoarele structuri de conducere:

- Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat – 1 loc (reprezentant studenți doctoranzi)

 

Calendarul alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor cu reprezentanții studenților este următorul:

-      10 aprilie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor;

-      17 aprilie 2024 – desfășurarea alegerilor (între orele 10:00 – 16:00);

-      24 aprilie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

  • Metodologie de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029 Descarcă
  • Anexa 4 Descarcă

Anunț BEU - alegere Rector UAB

Dezbateri publice cu candidatul la funcția de Rector

Anunt BEU - Turul II de scrutin

Anunt - BEU

ALEGERI ACADEMICE, MANDATUL 2024-2029

Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 14.12.2023, Metodologia de organizare și desfășurare a alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029, precum și Calendarul privind desfășurarea alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029.

  • Vizualizează aici: METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE A ALEGERILOR ACADEMICE ÎN UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, PENTRU MANDATUL 2024-2029 Descarcă
  • Vizualizează aici: CALENDARUL ALEGERILOR ACADEMICE ÎN UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, PENTRU MANDATUL 2024-2029 Descarcă

Formulare și Anexe la Metodologia de alegeri, mandatul 2024 - 2029

  • ANEXA 1_Structura Senatului Descarcă
  • ANEXA 2_Structura consiliilor facultăților Descarcă
  • ANEXA 3_Structura consiliilor departamentelor Descarcă
  • Anexa 4_structuri IOSUD Descarcă
  • Anexa 5_CALENDAR ALEGERI Descarcă
  • ANEXA 6_Formular candidatura cadre didactice structuri de conducere PDF Descarcă
  • ANEXA 6_ Formular candidatura cadre didactice structuri de conducere_DOC Descarcă
  • ANEXA 7 _Formular candidatura studenti in structuri de conducere_PDF Descarcă
  • ANEXA 7 _Formular candidatura studenti in structuri de conducere_DOC Descarcă
  • ANEXA 8 _ Formular candidatura funcții de conducere_PDF Descarcă
  • ANEXA 8 _ Formular candidatura funcții de conducere_DOC Descarcă
  • ANEXA 9a _ Formular de înscriere la concursul - decan_PDF Descarcă
  • ANEXA 9a _ Formular de înscriere la concursul - decan_DOC Descarcă
  • ANEXA 9b _ Formular de înscriere la concursul - director CAF_PDF Descarcă
  • ANEXA 9b _ Formular de înscriere la concursul - director CAF_DOC Descarcă
  • ANEXA 10_ Declarație poliție politică_PDF Descarcă
  • ANEXA 10_ Declarație poliție politică_DOC Descarcă
  • ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_PDF Descarcă
  • ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_DOC Descarcă
  • ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_Studenți_PDF Descarcă
  • ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_Studenți_DOC Descarcă
  • ANEXA 12a _Buletin vot director departament_PDF Descarcă
  • ANEXA 12a _Buletin vot director departament_DOC Descarcă
  • ANEXA 12b _Buletin vot rector_PDF Descarcă
  • ANEXA 12b _Buletin vot rector_DOC Descarcă
  • ANEXA 13a_Buletin vot CD_cadre didactice_PDF Descarcă
  • ANEXA 13a_Buletin vot CD_cadre didactice_DOC Descarcă
  • ANEXA 13b_Buletin vot CF_cadre didactice_PDF Descarcă
  • ANEXA 13b_Buletin vot CF_cadre didactice_DOC Descarcă
  • ANEXA 13c_Buletin vot _senat_cadre didactice_PDF Descarcă
  • ANEXA 13c_Buletin vot _senat_cadre didactice_DOC Descarcă
  • ANEXA 13d_Buletin vot _cadre didactice _CSUD_PDF Descarcă
  • ANEXA 13d_Buletin vot _cadre didactice _CSUD_DOC Descarcă
  • ANEXA 14a_Buletin vot_CF_studenti_PDF Descarcă
  • ANEXA 14a_Buletin vot_CF_studenti_DOC Descarcă
  • ANEXA 14b_ Buletin_vot_senat_studenti_PDF Descarcă
  • ANEXA 14b_ Buletin_vot_senat_studenti_DOC Descarcă
  • ANEXA 14c_ Buletin_vot_CSUD_studenti doctoranzi_PDF Descarcă
  • ANEXA 14c_ Buletin_vot_CSUD_studenti doctoranzi_DOC Descarcă
  • ANEXA 15a - PV_birouri electorale_PDF Descarcă
  • ANEXA 15a - PV_birouri electorale_DOC Descarcă
  • ANEXA 15b_PV_BEU_PDF Descarcă
  • ANEXA 15b_PV_BEU_DOC Descarcă
  • ANEXA 16a_Lista alegatori cadre didactice _cercetatori_PDF Descarcă
  • ANEXA 16a_Lista alegatori cadre didactice _cercetatori_DOC Descarcă
  • ANEXA 16b_Lista alegatori -studenti_PDF Descarcă
  • ANEXA 16b_Lista alegatori -studenti_DOC Descarcă
  • Anexa 17_Aviz candidatura BEU_PDF Descarcă
  • Anexa 17_Aviz candidatura BEU_DOC Descarcă

REFERENDUM PENTRU ALEGEREA MODALITĂȚII DE DESEMNARE A RECTORULUI, MANDATUL 2024 - 2028

În conformitate cu prevederile art. 209 și ale art. 364 alin. (2) din Legea nr. 1/2011 Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 10.05.2023, organizarea referendumului cu tema:

Stabilirea modalității de desemnare a rectorului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024 -2028, prin una din cele două opțiuni prevăzute la art. 209, alin (1) din legea Educației Naționale nr. 1/2011:

  1.   Pe baza de concurs public
  2.   Pe baza alegerilor generale, prin vot universal, direct, secret și egal

Data organizării Referendumului este 14 iunie 2023, între orele 09.00 – 16.00, în Aula Mică (Corp C, etaj I).

În cazul invalidării referendumului din 14 iunie 2023, al doilea referendum va avea loc în data de 21 iunie 2023, între orele 09.00 – 16.00 în Holul central al Amfiteatrului A9.

Dezbaterile publice pentru informarea comunității academice asupra temei referendumului și implicațiile ce decurg din acestea, organizate de Biroul Electoral al Universității vor avea loc la datele de 7 iunie 2023 și 8 iunie 2023, la ora 09.00 în Amfiteatrul A9.

 

   Metodologia de desfășurare a Referendumului la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului.

   Biroul Electoral al Universității:

Prof.univ.dr. Popa Lucian Ioan  - Facultatea de Informatică și Inginerie

Lect. univ. dr. Dobra Iulian - Facultatea de Științe Economice

Lect. univ. dr. Albu Maria - Facultatea de Drept și Științe Sociale

Lect. univ. dr. Todescu Valentin - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației

Conf. univ. dr. Telea Marius - Facultatea de Teologie Ortodoxă

Cîndea Alexandra Andreea - student

Bârlog Raul Claudiu – student

Biroul electoral al secției de votare:

Gligor Georgeta - Facultatea de Informatică și Inginerie

Mărginean Mariana - Facultatea de Științe Economice

Cotor Andreea - Facultatea de Drept și Științe Sociale

Cădan Cosmina - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației

Apolzan Tiberiu - Facultatea de Teologie Ortodoxă

  • Lista personal didactic și de cercetare cu drept de vot - Referendum 14 iunie 2023 Descarcă
  • Lista reprezentanți studenți cu drept de vot - Referendum 14 iunie 2023 Descarcă
  • Metodologia de desfășurare a Referendumului la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului Descarcă
  • Calendar desfășurare Referendum Descarcă

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK