Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 11.09.2019
HOTĂRÂREA NR. 1.
Se aprobă Regulamentul privind mobilitatea studenților, a personalului didactic, didactic auxiliar, de cercetare și a personalului nedidactic care participă la programul ERASMUS+/KA1 (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 2.
Se aprobă Procedura operațională SEAQ_PO_CRI_02 privind operațiunile financiare în cadrul programului ERASMUS+ KA103.
HOTĂRÂREA NR. 3.
Se aprobă Procedura operațională SEAQ_PO_CRI_01 privind implementarea programelor de mobilitate a indivizilor – Mobilități cu țările Programului (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 4.
Se aprobă Regulamentul privind organizarea și desfășurarea programelor de studii postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 5.
Se aprobă numărul formațiilor de studii, care vor funcționa în anul universitar 2019/2020, pe cicluri de studii universitare, programe de studii, forme de învățământ și ani de studiu.
HOTĂRÂREA NR. 6.
Se aprobă Statele de funcții ale departamentelor didactice și ale școlilor doctorale, pentru anul universitar 2019/2020.
HOTĂRÂREA NR. 7.
Se aprobă propunerea Facultății de Istorie și Filologie pentru intrarea în lichidare a programelor de studii universitare de licență: Limba și literatura română – Limba și literatura franceză, Limba și literatura franceză – Limba și literatura engleză, din domeniul de licență Filologie și a programului de studii Arheologie, din domeniul Istorie.
HOTĂRÂREA NR. 8.
Se aprobă Taxele administrative și tarifele aplicate în anul universitar 2019/2020, conform anexei.
HOTĂRÂREA NR. 9.
Se aprobă numirea directorilor interimari ai departamentelor din cadrul Facultății de Științe Exacte și Inginerești, până la organizarea alegerilor parțiale, astfel:
Conf. univ. dr. Begov – Ungur Andreea la Departamentul de Cadastru, Inginerie Civilă și Ingineria Mediului.
Lect. univ. dr. Aldea Mihaela la Departamentul de Informatică, Matematică și Electronică.
HOTĂRÂREA NR. 10.
Senatul universitar ia act de Protocolul nr. 5509/05.09.2019, încheiat între Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia și ARACIS, în vederea organizării și derulării misiunii de evaluare instituțională externă și hotărăște demararea procedurii aferente precum și numirea Comisiei pentru întocmirea dosarului în vederea evaluării externe a calității academice (evaluare instituțională), cu următoarea componență:
Președinte: | Prof. univ. dr. Socol Adela – Reprezentant legal și ordonator de credite |
Membri: | Conf. univ. dr. Marina Lucian – Prorector Conf. univ. dr. Muntean Andreea – Prorector Prof. univ. dr. Gligor Mihai – Director IOSUD Prof. univ. dr. Popa Maria – Decan Facultatea de Științe Economice Conf. univ. dr. Iordăchescu Teodora – Decan Facultatea de Istorie și Filologie Conf. univ. dr. Tudorașcu Miruna – Decan Facultatea de Drept și Științe Sociale Conf. univ. dr. Rotar Corina – Decan Facultatea de Științe Exacte și Inginerești Prof. univ. dr. Himcinschi Mihai – Decan Facultatea de Teologie Ortodoxă Prof. univ. dr. Dimen Levente – Director CIDFRFP Prof. univ. dr. Câmpan Diana – Director CIM Conf. univ. dr. Kadar Manuella – Director CMP Lect. univ. dr. Popa Gorjanu Cosmin – Director CCS Conf. univ. dr. Varvara Simona – Director CMCSI Conf. univ. dr. Dragolea Larisa – Director CICOC Conf. univ. dr. Ionescu Petru Ștefan – Director CRI Lect. univ. dr. Muntean Maria – Director CTT Ec. dr. Găban Lucian – Director general administrativ Ec. Contor Tamara – Contabil șef al UAB Ing. Joldeş Gabriela – Șef Birou Personal-Salarizare Ing. Corina Tătar – Director Biblioteca Ing. Cristina Hava - Secretar șef al UAB Inf. Despa Otilia – Șef Birou IT jr. Rotar Claudia – consilier juridic Cîmpean Daniela – secretar Senat Petrescu Adina – traducător Macarie Aureliana - traducător Student Adam Sebastian – Președinte Liga Studenților din UAB Student Purdea Claudiu - Doctorand |
Secretar: | Pârvu Simona |
HOTĂRÂREA NR. 11.
Senatul universitar ia act de Protocolul nr. 5509/05.09.2019, încheiat între Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia și ARACIS și demarează procesul de autoevaluare a următoarelor programe de studii universitare de licență:
- Istorie – învățământ cu frecvență;
- Limba şi literatura română - Limba şi literatura engleză - învățământ cu frecvență;
- Administrarea afacerilor - învățământ la distanță;
- Marketing - învățământ cu frecvență;
- Contabilitate şi informatică de gestiune - învățământ cu frecvență;
- Informatică - învățământ cu frecvență;
- Sociologie - învățământ cu frecvență.
Se aprobă numirea Comisiilor responsabile de întocmirea Rapoartelor de autoevaluare a calității educației pentru programele de studiu care fac obiectul acțiunii de evaluare instituțională externă, conform anexei.
HOTĂRÂREA NR. 12.
Se aprobă completarea comisiei de admitere, organizată în cadrul Centrului ID – Deva, sesiunea septembrie 2019, cu dna Beșcucă Raluca.
HOTĂRÂREA NR. 13.
Se aprobă modelele actelor adiționale la contractele de studii universitare de licență și masterat ale studenților înmatriculați până la data de 1 octombrie 2019.
HOTĂRÂREA NR. 14.
Se aprobă cererea dlui lect. univ. dr. Todescu Valentin privind susținerea de activități de predare, în regim plata cu ora, în cadrul Colegiului Național „David Prodan” din Cugir.
HOTĂRÂREA NR. 15.
Se aprobă inițierea procedurilor de înființare a programului de studii universitare de masterat Sisteme electronice inteligente avansate – în limba engleză, forma de învățământ Frecvență redusă, din domeniul de masterat Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale, în cadrul Facultății de Științe Exacte și Inginerești.
HOTĂRÂREA NR. 16.
Se aprobă cererile următorilor doctoranzi:
- cererea dnei drd. Oprișor – Domnariu Alina, Școala Doctorală de Istorie, pentru întreruperea studiilor doctorale pe o perioadă de 1 an;
- cererea dlui drd. Ceasai Claudiu, Școala Doctorală de Teologie, pentru transferul la IOSUD – Universitatea din Oradea;
- cererea dlui drd. Gligan Ciprian, Școala Doctorală de Teologie, pentru transferul la IOSUD – Universitatea din Oradea;
- cererea dlui drd. Juchi Paunel, Școala Doctorală de Teologie, pentru transferul la IOSUD – Universitatea din Oradea.
HOTĂRÂREA NR. 17.
Se aprobă transformarea postului de muncitor calificat, instalator, poz. 24, din cadrul Serviciului Tehnic și de Investiții, în post de administrator financiar, gr. I S, în cadrul aceluiași serviciu.
HOTĂRÂREA NR. 18.
În acord cu legislația aplicabilă și cu normele interne ale Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, respectiv cu: pct. 2 din Legea 93/2019, care completează art. 56 din Codul muncii, al (4); art. 289, al. (6) din Legea Educației Naționale, nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare; art. 23, al. (5) al Cartei Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia; Regulamentul privind prelungirea activității cadrelor didactice și de cercetare după împlinirea vârstei de 65 de ani, cu luarea în considerare și a capacității Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia de a acoperi normele didactice cu titulari, Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia hotărăște respingerea cererii nr. 17282/05.09.2019 privind solicitarea de continuare a executării contractului individual de muncă după împlinirea vârstei de pensionare.