Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 13.11.2024

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare pentru Ciclul I de studii universitare de licență (revizie).

Regulamentul de organizare şi funcționare pentru Ciclul I de studii universitare de licență Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Regulamentul privind organizarea și desfășurarea practicii de specialitate a studenților în cadrul programelor de studii universitare de licență și master în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Regulamentul privind organizarea și desfășurarea practicii de specialitate a studenților în cadrul programelor de studii universitare de licență și master în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești UAB (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Societății Antreprenoriale Studențești UAB Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Metodologia privind activitățile de voluntariat desfășurate în cadrul Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia (revizie).

Metodologia privind activitățile de voluntariat desfășurate în cadrul Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului ALUMNI al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului ALUMNI al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă Organigrama Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Organigrama Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se validează rezultatele alegerilor academice parțiale organizate în data de 07.11.2024 pentru ocuparea funcției vacante de membru în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă, cu următoarele rezultate:
CONSILIUL FACULTĂȚII DE TEOLOGIE ORTODOXĂ 
DEPARTAMENTUL DE ARTĂ RELIGIOASĂ

1.    Lect. univ. dr. Băluț Constantin Cezar Cătălin
 

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se validează rezultatele alegerilor academice parțiale organizate în data de 07.11.2024 pentru ocuparea funcției de Director al Școlii Doctorale de Contabilitate, pentru mandatul 2020-2025, cu următoarele rezultate:
IOSUD-UAB
DIRECTOR ȘCOALA DOCTORALĂ DE CONTABILITATE

1.    Prof.univ.dr. Topor Ioan Dan

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se validează rezultatele alegerilor academice parțiale organizate în data de 07.11.2024, respectiv în data de 08.11.2024, pentru completarea Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat cu un membru din partea Școlii Doctorale de Filologie și pentru completarea Consiliului Școlii Doctorale de Istorie cu un membru extern, cu următoarele rezultate:
Membru CONSILIUL STUDIILOR UNIVERSITARE DE DOCTORAT 
1.    Prof.univ.dr. Nanu Paul Vigil
Membru extern CONSILIUL ȘCOLII DOCTORALE DE ISTORIE
2.    Prof.univ.dr. Bărbulescu Constantin

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă numirea cu caracter temporar, până la organizarea alegerilor, a dnei CS I dr. Ciută Elena-Beatrice, ca Director al Departamentului de Istorie, Arheologie și Patrimoniu.

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă organizarea alegerilor academice parțiale pentru alegerea Directorului Departamentului de Istorie, Arheologie și Patrimoniu.
Se aprobă calendarul alegerilor academice parțiale, după cum urmează:
-    02 decembrie 2024 – data limită de depunere a candidaturilor; 
-    09 decembrie 2024 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 10 decembrie 2024);
-    12 decembrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Consiliului Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației;
-    17 decembrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Popa Maria privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Școala Doctorală de Științe Inginerești și Matematică, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Popa Maria privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, Școala Doctorală de Inginerie Industrială și Robotică, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Ivan Oana Raluca privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Valahia din Târgoviște, Școala Doctorală de Științe Economice și Umaniste (SDSEU), în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Tulbure Adrian privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, Școala Doctorală de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației (SD-ETTI), în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă solicitarea dlui conf.univ.dr. Popa Dorin Victor privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Politehnica Timișoara, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă solicitarea dnei conf.univ.dr. Ciortea Marcela privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș, Școala Doctorală de Filologie, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă solicitarea dlui pr.conf.univ.dr. Moldovan Alexandru privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Școala Doctorală „Isidor Todoran”, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă solicitarea dnei lect.univ.dr. Vănoagă Cristina-Matilda privind desfășurarea de activități de cercetare și predare în cadrul proiectului Jean Monet Chair GREEN DEAL AND EUROPEAN NEGOTIATIONS (2023-2026), desfășurat la Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, Facultatea de Studii Europene.

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă Metodologia privind decontarea cheltuielilor pentru cercetarea doctorală în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (ediție nouă).

Metodologia privind decontarea cheltuielilor pentru cercetarea doctorală în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia și a Comisiilor Interne de Calitate (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia și a Comisiilor Interne de Calitate Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă Organigrama Facultății de Științe Economice (revizie).

Organigrama Facultății de Științe Economice Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă Organigrama Facultății de Informatică și Inginerie (revizie).

Organigrama Facultății de Informatică și Inginerie Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 24.

Se aprobă Organigrama Facultății de Teologie Ortodoxă (revizie).

Organigrama Facultății de Teologie Ortodoxă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 25.

Se aprobă Procedura operațională PO – DPPD – 01 privind organizarea și desfășurarea examenelor pentru obținerea gradului didactic II în sistemul de învățământ preuniversitar (revizie).

Procedura operațională PO – DPPD – 01 privind organizarea și desfășurarea examenelor pentru obținerea gradului didactic II în sistemul de învățământ preuniversitar Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 26.

Se aprobă Procedura operațională PO – DPPD – 02 privind organizarea și desfășurarea examenelor pentru obținerea gradului didactic I în sistemul de învățământ preuniversitar (revizie).

Procedura operațională PO – DPPD – 02 privind organizarea și desfășurarea examenelor pentru obținerea gradului didactic I în sistemul de învățământ preuniversitar Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 27.

Se aprobă Procedura operațională PO – DPPD – 04 privind organizarea și desfășurarea practicii pedagogice (revizie).

Procedura operațională PO – DPPD – 04 privind organizarea și desfășurarea practicii pedagogice Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 28.

Se aprobă abrogarea Ghidului privind desfășurarea și finalizarea activității de practică pedagogică pentru anul universitar 2020-2021.

HOTĂRÂREA NR. 29.

Se aprobă cuantumul taxei pentru cursul de formare profesională Competențe digitale, inclusiv navigarea pe internet și securitate cibernetică, în sumă de 1000 lei/cursant.

Cuantumul taxei pentru cursul de formare profesională Competențe digitale, inclusiv navigarea pe internet și securitate cibernetică Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 30.

Se aprobă distribuția fondului de burse pe semestrul I al anului universitar 2024-2025, alocat de la bugetul de stat, pe categorii de burse și pe facultăți, precum și cuantumul burselor de performanță de tip I și II și al bursei de ajutor social, după cum urmează:
Total fond de burse:    1.200.000 lei/lună
Fond alocat burselor sociale: 299.700 lei/lună, reprezentând 324 burse sociale.
Fond alocat burselor de performanță tip I și tip II la nivelul facultăților este de 900.300 lei/lună
, distribuit astfel:

Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației 132.884 lei/lună
Facultatea de Științe Economice 249.473 lei/lună
Facultatea de Informatică și Inginerie 185.012 lei/lună
Facultatea de Drept și Științe Sociale 268.920 lei/lună
Facultatea de Teologie Ortodoxă 64.011 lei/lună

Se aprobă cuantumul burselor în semestrul I 2024/2025, astfel:

Bursă  performanță tip I  1.500 lei
Bursă  performanță tip II  1.200 lei
Bursă socială 925 lei

HOTĂRÂREA NR. 31.

Se aprobă componența comisiei de întocmire a dosarului pentru programul de studii universitare – învățământ DUAL, Electronică Aplicată, după cum urmează:

Președinte: conf.univ.dr. Kadar Manuella
Persoană de contact: conf.univ.dr. Kadar Manuella
Membri: lect.univ.dr. Avram Alexandru 
prof.univ.dr.Tulbure Adrian Alexandru
prof.univ.dr. Ceuca Ioan Emilian
conf.univ.dr. Dobra Remus
Secretar tehnic: Kiss Roxana

HOTĂRÂREA NR. 32.

Se aprobă transferul sumei de 64.250 lei de la categoria 2, destinată recompensării rezultatelor activității de cercetare științifică, realizate de cadrele didactice și cercetătorii UAB în anul 2023, către categoria 3 destinată obținerii de rezultate ale activității de cercetare științifică de către cadrele didactice și cercetătorii UAB în anul 2024, în conformitate cu prevederile Metodologiei de finanțare a cercetării științifice din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

HOTĂRÂREA NR. 33.

Se aprobă revizia Art.10 (1) - (îndreptare eroare materială), din Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Aeternitas.

Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Aeternitas. Organigrama Editurii Aeternitas Descarcă

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK