Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 11.12.2024

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă proiectul Cartei Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în urma consultării publice. Proiectul Cartei va fi supus avizului de legalitate al Ministerului Educației. Carta UAB va fi adoptată de Senatul UAB, după rezoluția pozitivă a acestuia, conform art. 15 alin. (5) din Legea învățământului superior nr. 199/2023.

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Raportul de evaluare periodică instituțională a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2025 – 2026 (ediție nouă).

Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2025 – 2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studii universitare de masterat pentru anul universitar 2025 – 2026 (ediție nouă).

Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studii universitare de masterat pentru anul universitar 2025 – 2026 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat – 2025 (ediție nouă).

Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat – 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă Regulamentul privind acordarea burselor pentru studenți - Ciclurile de studii licență, master şi doctorat, forma de învățământ cu frecvență (revizie).

Regulamentul privind acordarea burselor pentru studenți - Ciclurile de studii licență, master şi doctorat, forma de învățământ cu frecvență Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Comitetului de securitate și sănătate în muncă (ediție nouă).

Regulamentul de organizare și funcționare a Comitetului de securitate și sănătate în muncă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Teologie Ortodoxă (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Teologie Ortodoxă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă Procedura operațională PO – TIPOGRAFIE – 01 privind activitatea desfășurată în cadrul Compartimentului Tipografie (ediție nouă).

Procedura operațională privind activitatea desfășurată în cadrul Compartimentului Tipografie Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă Organigrama Centrului pentru Învățământ la Distanță, Frecvență Redusă şi Formare Continuă (revizie).

Organigrama Centrului pentru Învățământ la Distanță, Frecvență Redusă şi Formare Continuă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă atestarea internă a centrelor de cercetare din cadrul Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației, conform prevederilor Procedurii operaționale PO – CCȘ – 03 privind înființarea, evaluarea și atestarea internă a Centrelor de cercetare în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, respectiv:
-    Centrul de Cercetări în Științele Educației;
-    Centrul de Studii Istorice și Politologice „Iuliu Maniu”;
-    Institutul de Arheologie Sistemică „Iuliu Paul”;
-    Centrul de Cercetări Filologice și Dialog Multicultural;
-    Centrul de Cercetare a Imaginarului „Speculum”;
-    Centrul de Cercetare și Inovare în Educația Lingvistică – CIEL.

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă atestarea internă a Centrului de Cercetări Economice din cadrul Facultății de Științe Economice, conform prevederilor Procedurii operaționale PO – CCȘ – 03 privind înființarea, evaluarea și atestarea internă a Centrelor de cercetare în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă cererea dnei conf.univ.dr. Orian Maria Georgeta privind susținerea de activități de îndrumare în comisiile de doctorat din cadrul Școlii Doctorale de Filologie a Universității de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș.

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se aprobă prelungirea pe perioada 22.02.2025 – 30.09.2025 a contractului individual de muncă al dnei asist.univ.drd. Felea Maria Iulia pentru postul didactic de asistent universitar doctorand, poziția 13, Domeniul Științe ale Educației din Statul de Funcții al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației.

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă transformarea postului de asistent de cercetare în arheologie (poziția 220 din Structura de personal didactic și administrativ) în post de Secretar I S, în vederea scoaterii la concurs în cadrul Secretariatului Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației.

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă acordarea bursei pentru ajutor social ocazional de maternitate unei studente din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă, respectiv a unei burse sociale ocazionale în cuantum de 925 lei pentru naștere și lăuzie și a unei burse în cuantum de 925 lei pentru procurarea îmbrăcămintei copilului nou-născut.

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă susținerea examenelor de finalizare a studiilor aferente sesiunii februarie 2025, în cadrul Facultății de Științe Economice, în data de 10 februarie 2025

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă componența comisiilor de concurs, a comisiilor de soluționare a contestațiilor și a comisiilor de analiză din cadrul concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante, desfășurate în semestrul I al anului universitar 2024 -2025, cu modificările avizate în ședința Consiliului de Administrație, conform anexei.

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă componența comisiilor de examen, a comisiilor de soluționare a contestațiilor și a comisiilor de analiză din cadrul examenelor de promovare în cariera didactică pentru ocuparea posturilor didactice, desfășurate în semestrul I al anului universitar 2024-2025, cu modificările avizate în ședința Consiliului de Administrație, conform anexei.

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă demararea din partea UAB a procedurilor privind completarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare de licență (HG) cu un nou program și un nou domeniu de licență: Logistică, încadrat ramurii de științe: Științe economice.

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă transformarea postului vacant de informatician debutant (M) (COR 351103) din cadrul Serviciului IT și Tipografie – poz. 93, în post de muncitor necalificat (COR 933301 – încărcător – descărcător) în cadrul Serviciului Administrație Patrimoniu.

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă transformarea postului vacant de cercetător științific – istorie, gr. III (S) (COR 263307) din cadrul Centrului de Cercetări Istorice și Politologice „Iuliu Maniu” – poz. 212, în post de muncitor necalificat (COR 933301 – încărcător – descărcător) în cadrul Serviciului Administrație Patrimoniu.

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă completarea componenței comisiei pentru întocmirea dosarului de evaluare periodică internă, în vederea reacreditării, a specializării Administrarea Afacerilor (în limba engleză) cu dna asist.univ.dr. Ciolomic Ioana Andreea.

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK