Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 28.06.2018
HOTĂRÂREA NR. 6.1.
Se aprobă Politica și strategiile de asigurare a calității în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.
HOTĂRÂREA NR. 6.2.
Se aprobă Metodologia Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia de recunoaștere academică a perioadelor de studii efectuate în cadrul unor mobilități nereglementate și Anexele 1-3.
HOTĂRÂREA NR. 6.3.
Se aprobă revizia Regulamentului de admitere a cetățenilor străini și școlarizarea acestora în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2018-2019 și Anexele 1-3.
HOTĂRÂREA NR. 6.4.
Se aprobă revizia Regulamentului activității profesionale a studenților pentru Ciclul I - studii universitare de licență și Ciclul II - studii universitare de master, valabil pentru anul universitar 2018/2019.
HOTĂRÂREA NR. 6.5.
Se aprobă revizia Regulamentului privind organizarea și desfășurarea practicii de specialitate a studenților în cadrul programelor de studii universitare de licență și master, valabil începând cu anul universitar 2018-2019 și Anexele 1-5.
HOTĂRÂREA NR. 6.6.
Se aprobă revizia Sistemului Instituțional de Management al Calității.
HOTĂRÂREA NR. 6.7.
Se aprobă revizia Regulamentului privind mobilitatea studenților, a personalului didactic, didactic auxiliar, de cercetare și a personalului nedidactic care participă la programul ERAMUS+/KA 1 și mecanismul financiar al Spațiului Economic European SEE.
HOTĂRÂREA NR. 6.8.
Se aprobă revizia Regulamentului Centrului de Analiză și Dezvoltare Pedagogică și componența nominală a centrului.
HOTĂRÂREA NR. 6.9.
Se aprobă revizia Regulamentului de organizare și funcționare a Departamentului de analiză și gestiune previzională a solicitărilor pieței muncii (DAGPSPM) în cadrul Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră (CICOC).
HOTĂRÂREA NR. 6.10.
Se aprobă revizia Regulamentului de funcționare a Cantinei studențești.
HOTĂRÂREA NR. 6.11.
Se aprobă Regulamentul intern de acordare în anul 2018, utilizare și restituire a voucherelor de vacanță pentru salariații Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia și Anexele 1-9.
HOTĂRÂREA NR. 6.12.
Se aprobă procedurile operaționale elaborate conform OSGG nr. 400/2015 cu modificările și completările ulterioare, privind activitatea desfășurată în cadrul Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră, respectiv:
- Procedura operațională SEAQ_PO_CICOC_01 privind consilierea și orientarea în carieră a studenților/ absolvenților
- Procedura operațională SEAQ_PO_CICOC_02 privind consilierea psihologică a studenților/ absolvenților
- Procedura operațională SEAQ_PO_CICOC_03 privind monitorizarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia cu Anexele 1 și 2
Se abrogă procedurile operaționale existente (ISO 9001:2008), respectiv:
- PO 21. 001 - Circuitul documentelor la nivelul Centrului de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră
- PO 21.002 - Utilizarea programului APM
- PO 21.003 - Consilierea și orientarea în carieră a studenților/absolvenților
- PO 21.004 - Consilierea psihologică a studenților/absolvenților
- PO 21.005 - Monitorizarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia
HOTĂRÂREA NR. 6.13.
Se aprobă procedurile operaționale elaborate conform OSGG nr. 400/2015 cu modificările și completările ulterioare, privind activitatea desfășurată în cadrul Centrului pentru managementul calității și strategie instituțională, respectiv:
- Procedura operațională SEAQ_PO_CMCSI_01 privind realizarea activităților de benchmarking
- Procedura operațională SEAQ_PO_CMCSI_02 privind organizarea și desfășurarea procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, prin intermediul platformei Intranet
- Procedura operațională SEAQ_PO_CMCSI_03 privind organizarea și desfășurarea procesului de evaluare a nivelului de satisfacție al studenților în raport cu dezvoltarea profesională și personală asigurată de Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Procedura operațională SEAQ_PO_CMCSI_04 privind verificarea anti-plagiat
Se abrogă procedurile operaționale existente (ISO 9001:2008), respectiv:
- PO 01.001 - Elaborarea documentelor de managementul calității
- PO 01.002 - Circuitul documentelor în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 14. 001 - Întocmirea și evaluarea programelor noi de studiu
- PO 14. 002 – Monitorizarea programelor de studiu
- PO 14. 003 – Circuitul documentelor la nivelul CMCSI
- PO 14. 004 – Realizarea activităților de benchmarking
- PO 14. 005 – Arhivarea documentelor din cadrul CMCSI
- PO 14. 006 - Evaluarea calității cadrelor didactice și a cercetătorilor
- PO 14. 007 – Utilizarea programului Quantis și Intranet
- PO 14. 008 – Aplicarea Sistemului European de Credite Transferabile (ECTS)
- PO 14. 009 – Organizarea și desfășurarea procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, prin intermediul platformei INTRANET
- PO 14. 010 – Organizarea și desfășurarea procesului de evaluare a nivelului de satisfacție al studenților în raport cu dezvoltarea profesională și personală asigurată de Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 14. 011 – Verificarea anti-plagiat - pentru lucrări de licență/proiecte de diplomă și lucrări de disertație
HOTĂRÂREA NR. 6.14.
Se aprobă procedurile operaționale elaborate conform OSGG nr. 400/2015 cu modificările și completările ulterioare, privind activitatea desfășurată în cadrul Serviciul Social al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, respectiv:
- Procedura operațională SEAQ_PO_SERVICIUL_SOCIAL_01 privind întocmirea, depunerea și verificarea dosarelor de bursă de ajutor social din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Procedura operațională SEAQ_PO_SERVICIUL_SOCIAL_02 privind încasarea taxei de cămin pentru studenții cazați în căminele Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Procedura operațională SEAQ_PO_SERVICIUL_SOCIAL_03 privind cazarea în căminul-Casa de oaspeți din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Procedura operațională SEAQ_PO_SERVICIUL_SOCIAL_04 privind aprovizionarea și eliberarea din magazie a alimentelor pentru consum, din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
Se abrogă procedurile operaționale existente (ISO 9001:2008), respectiv:
- PO 07. 005 - Întocmirea, depunerea și verificarea dosarelor de bursă de ajutor social din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 07. 006 – Încasarea taxei de cămin pentru studenții căminizați din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 07. 007 – Cazarea în căminul-Casa de oaspeți din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 07. 008 – Aprovizionarea și eliberarea din magazie a alimentelor pentru consum, din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
HOTĂRÂREA NR. 6.15.
Se aprobă procedurile operaționale elaborate conform OSGG nr. 400/2015 cu modificările și completările ulterioare, privind activitatea desfășurată în cadrul Secretariatului General al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, respectiv:
- Procedura operațională SEAQ_PO_SG_01 privind circuitul documentelor la nivelul Secretariatului General din cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Procedura operațională SEAQ_PO_SG_02 privind gestionarea, completarea și eliberarea actelor de studii în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Procedură operațională SEAQ_PO_SG_03 privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
Se abrogă procedurile operaționale existente (ISO 9001:2008), respectiv:
- PO 25. 001 - Circuitul documentelor la nivelul Secretariatului general din cadrul Universități „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 12.003. - Gestionarea, completarea și eliberarea actelor de studii în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- PO 13. 009. - Organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
HOTĂRÂREA NR. 6.16.
Se aprobă Raportul asupra procesului de evaluare de către studenți a cadrelor didactice din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia – semestrul II, 2017/2018, avizat în CEAC.
HOTĂRÂREA NR. 6.17.
Se aprobă Planurile de învățământ pentru programele de studii universitare de licență și masterat pentru anul universitar 2018/2019: Facultatea de Istorie și Filologie, licență: Istorie, Limba şi literatura română - Limba şi literatura engleză, Traducere şi interpretare, Arheologie (în limba engleză); masterat: Identităţi regionale în Europa Central-Răsăriteană, Cercetarea, conservarea şi valorificarea patrimoniului istoric, Literatură şi cultură românească în context european, Limbă, literatură şi cultură engleză în context european; Limba română ca limbă străină – anul pregătitor; Facultatea de Științe Economice, licență: Finanţe şi Bănci, Contabilitate şi informatică de gestiune (zi și ID), Marketing; masterat: Auditul şi controlul agenţilor economici, Sistemul informaţional contabil în asistarea deciziilor manageriale, Bănci, asigurări şi pieţe financiare, Fiscalitate şi management financiar, Marketing şi promovarea vânzărilor, Administrarea afacerilor / Business Administration (în limba engleză); Facultatea de Științe Exacte și Inginerești, licență: Informatică, Măsurători terestre şi cadastru, Electronică aplicată, Ingineria mediului, Informatică ( în limba engleză), Inginerie urbană şi dezvoltare regională; masterat: Sisteme informaţionale cadastrale şi management imobiliar, Programare avansată şi baze de date, Evaluarea, monitorizarea şi auditul mediului, Sisteme electronice inteligente avansate; Facultatea de Drept și Științe Sociale, licență: Drept, Sociologie, Asistenţă socială (zi și ID), Administraţie publică, Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar (zi și ID), Educaţie fizică şi sportivă, Kinetoterapie şi motricitate specială, Terapie ocupaţională; masterat: Instituţii de drept privat, Ştiinţe penale şi criminalistică, Asistenţă managerială în sectoarele public şi privat, Management educaţional, Psihopedagogia educaţiei timpurii şi a şcolarităţii mici, Proiectarea şi managementul serviciilor sociale şi de sănătate, Dezvoltarea şi managementul resurselor umane; Facultatea de Teologie Ortodoxă, licență: Teologie ortodoxă pastorală, Muzică religioasă; masterat: Teologie comparată, Mediere interculturală şi interreligioasă; programul de studii psihopedagogice - Nivelul I – inițial (monospecializare și dublă specializare) și Nivelul II - aprofundare.
HOTĂRÂREA NR. 6.18.
Se aprobă Calendarul activităților educaționale specifice semestrelor academice, în anul universitar 2018/2019, propus de fiecare facultate.
HOTĂRÂREA NR. 6.19.
Se aprobă contractele – cadru de studiu pentru studiile universitare de licență, masterat, an pregătitor, programe de studii postuniversitare și program de pregătire psihopedagogică, pentru studenții români, români de pretutindeni, studenți străini, care se vor încheia pentru anul universitar 2018-2019.
HOTĂRÂREA NR. 6.20.
Se aprobă referatul dnei. conf. univ. dr. Tudorașcu Miruna privind modificarea componenței comisiei pentru examenul de finalizare a studiilor la programul de studii universitare de master Instituții de drept privat.
Comisia va avea următoarea componență:
Președinte: | Conf. univ. dr. Cetean-Voiculescu Laura |
Membri: | Conf. univ. dr. Hurbean Ada Lect. univ. dr. Simion Mihaela |
Membru supleant: | Conf. univ. dr. Cotea Felician |
Secretar: | Asist. univ. dr. Pleșa Ioana |
HOTĂRÂREA NR. 6.21.
Se aprobă referatul dlui. ec. dr. Vasile Lucian Găban privind transformarea postului vacant de Secretar I (S) din cadrul Serviciul Social, în post de Administrator financiar gr. I S.
HOTĂRÂREA NR. 6.22.
Se aprobă referatul dlui conf. univ. dr. Daniel Dumitran privind modificarea componenței unor comisii de admitere în cadrul Facultății de Istorie și Filologie - sesiunea septembrie 2018, respectiv:
- Se înlocuiește dna. lect. univ. dr. Popa-Gorjanu Cornelia cu dl. conf. univ. dr. Popa Cristian Ioan, în cadrul comisiei de admitere a Facultății de Istorie și Filologie, în calitate de reprezentant al Departamentului de Istorie, Arheologie și Muzeologie.
- Se înlocuiește dna. lect. univ. dr. Popa-Gorjanu Cornelia cu dna. conf. univ. dr. Stanciu Laura, în cadrul comisiei de admitere pentru programul de masterat Identități regionale în Europa Central-Răsăriteană, în calitate de secretar al comisie.
HOTĂRÂREA NR. 6.23.
Se aprobă taxele de studiu pentru programul de formare psihopedagogică, nivel I, nivel II și în regim de curs postuniversitar, pentru studenții cetățenii români, români de pretutindeni, studenții din cadrul UE/SEE și studenți din state terțe UE/SEE, aplicabile în anul universitar 2018-2019.
HOTĂRÂREA NR. 6.24.
Se aprobă acordarea titlului de Doctor Honoris Causa al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Domnului Prof. univ. dr. Onufrie Vințeler, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca, la propunerea Facultății de Istorie și Filologie.
HOTĂRÂREA NR. 6.25.
Se aprobă acordarea titlului de Doctor Honoris Causa al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Domnului Prof. univ. dr. Nicu Marcu, Academia de Științe Economice, la propunerea Facultății de Științe Economice.
HOTĂRÂREA NR. 6.26.
Se aprobă referatul CSUD cu privire la componența comisiilor de admitere la studiile universitare de doctorat în anul universitar 2018/2019, sesiunea septembrie 2018.
Comisia centrala: | |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Mihai Gligor |
Membri: |
prof. univ.dr. Vasile Burja prof. univ. dr. Diana Manuela Câmpan conf. univ. dr. Valer Moga pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete |
Secretar: | Păcurar Ştefania |
Comisia de înscriere: | |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Mihai Gligor |
Membri: |
lect. univ. dr. Sorin Arhire lect. univ. dr. Gabriela Chiciudean lect. univ. dr. Ionela Cioca Corneliaasist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Secretar: | Păcurar Ştefania |
Comisia de examen pentru competenţa lingvistică - 10.09.2018: | |
Preşedinte: | conf. univ. dr. Gabriel Bărbuleţ |
Membri: |
lect. univ. dr. Coralia Telea lect. univ. dr. Valentin Todescu asist. univ. drd. Maria Mureşan |
Comisia de examen pentru examenul eliminatoriu la disciplina Dogmatică - Teologie, 10.09.2018, ora 13: | |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Emil Jurcan pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Comisiile de examen pe domenii de doctorat - 11.09.2018 | |
Contabilitate | |
Preşedinte: | prof. univ.dr. Tatiana Dănescu |
Membri: |
prof. univ.dr. Vasile Burja prof. univ.dr. Nicolae Todea |
Secretar: | lect. univ. dr. Ionela Cioca |
Preşedinte: | prof. univ.dr. Nicolae Todea |
Membri: |
prof. univ.dr. Vasile Burja prof. univ.dr. Iuliana Cenar |
Secretar: | lect. univ. dr. Ionela Cioca Cornelia |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Adela Socol |
Membri: |
conf. univ. dr. Raluca Ivan lect. univ. dr. Dan Ioan Topor |
Secretar: | lect. univ. dr. Ionela Cioca |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Iuliana Cenar |
Membri: |
prof. univ.dr. Vasile Burja prof. univ.dr. Nicolae Todea |
Secretar: | lect. univ. dr. Ionela Cioca |
Preşedinte: | conf. univ. dr. Raluca Ivan |
Membri: |
prof. univ. dr. Adela Socol lect. univ. dr. Dan Ioan Topor |
Secretar: | lect. univ. dr. Ionela Cioca |
Preşedinte: | lect. univ. dr. Dan Ioan Topor |
Membri: |
prof. univ. dr. Adela Socol conf. univ. dr. Raluca Ivan |
Secretar: | lect. univ. dr. Ionel Cioca |
Filologie | |
Preşedinte: | prof. univ. dr Diana Câmpan |
Membri: |
prof. univ. dr. Maria Ana Tupan prof. univ. dr. Mircea Braga |
Secretar: | lect. univ. dr. Gabriela Chiciudean |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Maria Ana Tupan |
Membri: |
prof. univ. dr. Diana Câmpan prof. univ. dr. Felix Narcis Nicolau |
Secretar: | lect. univ. dr. Gabriela Chiciudean |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Mircea Popa |
Membri: |
prof. univ. dr. Diana Câmpan prof. univ. dr. Maria Ana Tupan |
Secretar: | lect. univ. dr. Gabriela Chiciudean |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Felix Narcis Nicolau |
Membri: |
prof. univ. dr. Maria Ana Tupan prof. univ. dr. Diana Câmpan |
Secretar: | lect. univ. dr. Gabriela Chiciudean |
Istorie | |
Preşedinte: | prof. univ. dr. Mihai Gligor |
Membri: |
C. S. I dr. Soficaru Andrei Dorian conf. univ. dr. Cristian Ioan Popa |
Secretar: | lect. univ. dr. Sorin Arhire |
Preşedinte: | conf. univ. dr. Cristian Ioan Popa |
Membri: |
C. S. I dr. Soficaru Andrei Dorian prof. univ. dr. Mihai Gligor |
Secretar: | lect. univ. dr. Sorin Arhire |
Preşedinte: | C. S. I dr. Soficaru Andrei Dorian |
Membri: |
prof. univ. dr. Mihai Gligor conf. univ. dr. Cristian Ioan Popa |
Secretar: | lect. univ. dr. Sorin Arhire |
Preşedinte: | conf. univ. dr. Valer Moga |
Membri: |
C. S. I dr. Marius Rotar C. S. I dr. Remus Câmpeanu |
Secretar: | lect. univ. dr. Sorin Arhire |
Preşedinte: | C. S. I dr. Marius Rotar |
Membri: |
conf. univ. dr. Valer Moga C. S. I dr. Remus Câmpeanu |
Secretar: | lect. univ. dr. Sorin Arhire |
Preşedinte: | C. S. I dr. Remus Câmpeanu |
Membri: |
conf. univ. dr. Valer Moga C. S. I dr. Marius Rotar |
Secretar: | lect. univ. dr. Sorin Arhire |
Teologie | |
Preşedinte: | Arhiepiscop prof. univ. dr. Irineu Ionel Pop |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi pr. prof. univ. dr. Ştefan Florea pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Emil Jurcan |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi pr. prof. univ. dr. Ştefan Florea, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Emil Jurcan pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi pr. prof. univ. dr. Ştefan Florea, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Emil Jurcan pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete pr. prof. univ. dr. Ştefan Florea, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Daniel Munteanu |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi pr. prof. univ. dr. Ştefan Floreapr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Nicu Dumitraşcu |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Marius Ţepele pr. conf. univ. dr. Florin Dobrei pr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Ştefan Florea |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi pr. prof. univ. dr. Daniel Munteanupr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Marius Ţepele |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Nicu Dumitraşcu pr. conf. univ. dr. Florin Dobreipr. prof. univ. dr. Mihai Himcinschi, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. conf. univ. dr. Florin Dobrei |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Nicu Dumitraşcu pr. prof. univ. dr. Marius Ţepelepr. prof. univ. dr. Gheorghe Remete, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Dumitru Vanca |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Marian Vîlciu pr. conf. univ. dr. Jan Nicolaepr. prof. univ. dr. Adam Domin, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Marian Vîlciu |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Dumitru Vanca pr. conf. univ. dr. Jan Nicolaepr. prof. univ. dr. Adam Domin, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. conf. univ. dr. Jan Nicolae |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Dumitru Vanca pr. prof. univ. dr. Marian Vîlciupr. prof. univ. dr. Adam Domin, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
Preşedinte: | pr. prof. univ. dr. Adam Domin |
Membri: |
pr. prof. univ. dr. Dumitru Vanca pr. conf. univ. dr. Jan Nicolaepr. prof. univ. dr. Nicu Dumitraşcu, supleant |
Secretar: | asist. univ. dr. Răzvan Brudiu |
HOTĂRÂREA NR. 6.27.
Se aprobă cererile de afiliere la Școala Doctorală de Teologie ale pr. prof. univ. dr. habil. Marian VÎLCIU (Universitatea „Valahia” din Târgoviște), pr. prof. univ. dr. habil. Marius ȚEPELE (Universitatea din Oradea), pr. conf. univ. dr. habil. Florin DOBREI (Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița) și pr. prof. univ. dr. habil. Florea ȘTEFAN (Universitatea „Valahia” din Târgoviște).
HOTĂRÂREA NR. 6.28.
Se aprobă cererea dnei. Moceanu (Pleșa) Oana Raluca de reluare a studiilor universitare de doctorat în cadrul Școlii Doctorale de Teologie.
HOTĂRÂREA NR. 6.29.
Se aprobă cererea drd. Kătineanu Alexandru de retragere de la studiile universitare de doctorat, din cadrul Școlii Doctorale de Teologie.
HOTĂRÂREA NR. 6.30.
Se aprobă referatul CSUD privind modificarea componenței comisiilor de îndrumare a studenților doctoranzi, din cadrul Școlii Doctorale de Contabilitate, transferați de la prof. univ. Sorin Briciu:
Nr. crt. |
Numele şi prenumele doctorandului |
Comisii |
Observaţii |
1. |
Gînţă Anca Ioana |
Prof. univ. dr. Vasile Burja Prof. univ. dr. Tatiana Dănescu Prof. univ. dr. Adela Socol |
Transferat la prof. univ. dr. Nicolae Todea |
2. |
Balint Csaba |
Prof. univ. dr. Vasile Burja Prof. univ. dr. Cenar Iuliana Conf. univ. dr. Attila Tamaş |
Transferat la prof. univ. dr. Nicolae Todea |
3. |
Tîrău Adrian ioan |
Prof. univ. dr. Vasile Burja Prof. univ. dr. Tatiana Dănescu Conf. univ. dr. Dan Dănuleţiu |
Transferat la prof. univ. dr. Nicolae Todea |
4. |
Alecse (Stanciu) Alina |
Prof. univ. dr. Tatiana Dănescu Prof. univ. dr. Cenar Iuliana Conf. univ. dr. Dan Dănuleţiu |
Transferat la prof. univ .dr. Vasile Burja |
5. |
Hint (Ştefan) Mihaela |
Prof. univ. dr. Vasile Burja Prof. univ. dr. Sorin Briciu Conf. univ. dr. Ivan Raluca |
Transferat la lect. univ .dr. Dan Ioan Topor |
6. |
Circa (Buzduga) Ioana Cristina |
Prof. univ. dr. Vasile Burja Conf. univ. dr. Attila Tamaş Conf. univ. dr. Ivan Raluca |
Transferat la lect. univ .dr. Dan Ioan Topor |
HOTĂRÂREA NR. 6.31.
Se aprobă continuarea activității didactice a Arhiepiscopului prof.univ.dr. Irineu Pop, în calitate de conducător de doctorat în cadrul Școlii Doctorale de Teologie, începând cu data împlinirii vârstei de 65 de ani, până la data de 1 octombrie 2018.
HOTĂRÂREA NR. 6.32.
Se aprobă referatul CSUD privind acordarea unui spor pentru conducătorii de doctorat de până la 1% pentru fiecare student-doctorand, dar nu mai mult de 10% din salariul de bază, conform prevederilor Legii 153/2017, pentru anul universitar 2018-2019.
Sporul va fi acordat anual conducătorilor de doctorat din cadrul IOSUD-UAB, cu condiția îndeplinirii următorului criteriu de performanță științifică:
- Raportat la standardul minimal anual de performanță din baza de date a cercetării, se are în vedere depășirea cu 20% a scorului anual (2017) aferent fiecărui conducător de doctorat, ținând seama de prevederile Regulamentelor Școlilor Doctorale din universitate (ȘDF, ȘDI, ȘDT = 200 p. și ȘDC = 100 p.)
HOTĂRÂREA NR. 6.33.
Se aprobă referatul dlui. prof. univ. dr. Breaz Valer Daniel de alocare a unor spații din cadrul corpului A, aflat în administrarea Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, ca sediu pentru desfășurarea activității Institutului pentru Studierea Interdisciplinară a Unirii, aflat în subordinea și ca filială a Academiei Române.
HOTĂRÂREA NR. 6.34.
Se aprobă referatul dnei. Jr. Rotar Claudia privind macheta următoarelor materiale:
- Angajament de confidențialitate privind activitățile specifice comisiilor de admitere la studii universitare în anul 2018-2019, în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia
- Informare în temeiul art.13 din Regulamentul 2016/679/UE și Declarație de consimțământ pentru candidați la concursul de admitere în anul universitar 2018-2019
- Informare în temeiul art.13 din Regulamentul 2016/679/UE și Declarație de consimțământ pentru candidați admiși și înmatriculați la concursul de admitere în anul universitar 2018-2019.