Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 29.01.2025

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se adoptă Carta Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, avizată favorabil de Ministerul Educației și Cercetării. 

Carta Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Raportul asupra Planului operațional al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pe anul 2024.

Raportul asupra Planului operațional al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pe anul 2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Planul operațional al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru anul 2025.

Planul operațional al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru anul 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Raportul de monitorizare a Planului de măsuri în domeniul echității sociale, inserției pe piața muncii și realizarea egalității de șanse și de gen, pe anul 2024.

Raportul de monitorizare a Planului de măsuri în domeniul echității sociale, inserției pe piața muncii și realizarea egalității de șanse și de gen, pe anul 2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Planul de măsuri în domeniul echității sociale, inserției pe piața muncii și realizarea egalității de șanse și de gen, pentru anul 2025.

Planul de măsuri în domeniul echității sociale, inserției pe piața muncii și realizarea egalității de șanse și de gen, pentru anul 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat – 2025 (revizie) și actualizarea Anexei 4 – Tematica examenelor de licență / diplomă – învățământ cu frecvență / la distanță (sesiunea iulie, septembrie 2025, februarie 2026).

Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat – 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă Regulamentul privind implementarea Programului ERASMUS+ (revizie).

Regulamentul privind implementarea Programului ERASMUS+ Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă Regulamentul de admitere și școlarizare a românilor de pretutindeni în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (ediție nouă).

Regulamentul de admitere și școlarizare a românilor de pretutindeni în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studiile universitare de doctorat IOSUD-UAB (iulie 2025) (ediție nouă).

Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studiile universitare de doctorat IOSUD-UAB (iulie 2025) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii la programele postdoctorale de cercetare avansată în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia – sesiunea iulie 2025 (ediție nouă).

Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii la programele postdoctorale de cercetare avansată în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia – sesiunea iulie 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare a Centrului pentru Învăţământ la Distanţă, Frecvenţă Redusă şi Formare Continuă (CIDFRFC) (revizie).

Regulamentul de organizare şi funcționare a Centrului pentru Învăţământ la Distanţă, Frecvenţă Redusă şi Formare Continuă (CIDFRFC) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă Procedura operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 05 privind acordarea facilităților oferite studenților (revizie).

Procedura operațională privind acordarea facilităților oferite studenților Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă Raportul asupra sistemului de control intern/managerial al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, la data de 31 decembrie 2024.

Raportul asupra sistemului de control intern/managerial al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, la data de 31 decembrie 2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se aprobă Programul de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial pentru anul 2025.

Programul de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial pentru anul 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă Bugetul general al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia previzionat pe anul 2025 și Nota de fundamentare privind bugetul de venituri și cheltuieli previzionat pe anul 2025.

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă Bugetul estimat pe Facultăți și cheltuieli generale ale Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pe anul 2025 și Nota de fundamentare privind bugetul previzionat pe Facultăți și cheltuieli generale în anul 2025.

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă Raportul  privind cuantumul regiei rezultată din proiectele de cercetare științifică derulate în anul 2024.

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă Raportul Comisiei de buget – finanțe și de monitorizare a activităților tehnice și administrative asupra bugetului de venituri și cheltuieli previzionat pe anul 2025.

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă Raportul privind activitatea de audit public intern desfășurată la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul 2024.

Raportul privind activitatea de audit public intern desfășurată la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul 2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă Programul anual de audit ISO pentru anul 2025.

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă Raportul anual de activitate al Comisiei de etică universitară pentru anul 2024.

Raportul anual de activitate al Comisiei de etică universitară pentru anul 2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă Raportul privind implementarea Strategiei de internaționalizare a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2020-2024 și Raportul anual de activitate a Centrului de Relații Internaționale.

Raportul privind implementarea Strategiei de internaționalizare a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2020-2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă Rapoartele anuale de activitate ale centrelor administrativ – funcționale pentru anul 2024.

HOTĂRÂREA NR. 24.

Se aprobă Raportul de activitate al Bibliotecii Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia pentru anul 2024.

HOTĂRÂREA NR. 25.

Se aprobă Raportul de activitate al Editurii AETERNITAS pentru anul 2024.

HOTĂRÂREA NR. 26.

Se aprobă Raportul de activitate al Societății Antreprenoriale Studențești a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (SAS) pentru anul 2024, Planul de activitate al SAS pentru anul 2025 și Bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2025.

Raportul de activitate al Societății Antreprenoriale Studențești a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (SAS) pentru anul 2024 Descarcă
Planul de activitate al SAS pentru anul 2025 Descarcă
Bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 27.

Se aprobă propunerile decanilor facultăților privind cadrele didactice membre în Consiliul executiv al SAS UAB, după cum urmează:

Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației: lect.univ.dr. Todescu Valentin
Facultatea de Științe Economice: conf.univ.dr. Gavrilă – Paven Ionela
 asist.univ.dr. Suciu Teodora Maria
Facultatea de Informatică și Inginerie:  lect.univ.dr. Ciortea Mihaela
Facultatea de Drept și Științe Sociale:  lect.univ.dr. Bogdan Manole Decebal

HOTĂRÂREA NR. 28.

Se aprobă Planul de formare profesională pentru anul 2025.

HOTĂRÂREA NR. 29.

Se aprobă Structura de personal didactic auxiliar și personal nedidactic.

HOTĂRÂREA NR. 30.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Paștiu Carmen Adina privind susținerea de activități de îndrumare și integritate academică în cadrul Școlii Doctorale de Științe Economice, Universitatea din Oradea, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 31.

Se aprobă solicitarea dlui conf.univ.dr. Popa Dorin Victor privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 32.

Se aprobă solicitarea dnei conf.univ.dr. Telea Coralia-Maria privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea din Craiova, Școala Doctorală „Alexandru Piru”.

HOTĂRÂREA NR. 33.

Se aprobă solicitarea dlui Căpîlnaș Matei-Vasile, angajat pe postul de asistent universitar, privind prelungirea contractului individual de muncă, pentru o perioadă de 12 luni, în cadrul Departamentului de Informatică, Matematică și Electronică.

HOTĂRÂREA NR. 34.

Se aprobă solicitarea dnei Cîmpean Cosmina Mariana, angajată pe postul de asistent universitar, privind prelungirea contractului individual de muncă, pentru o perioadă de 12 luni, în cadrul Departamentului de Cadastru, Inginerie Civilă şi Ingineria Mediului.

HOTĂRÂREA NR. 35.

Se aprobă solicitarea dlui Chiriac Raul Dumitru, angajat pe postul de asistent universitar, privind prelungirea contractului individual de muncă, pentru o perioadă de 12 luni, în cadrul Departamentului de Cadastru, Inginerie Civilă şi Ingineria Mediului.

HOTĂRÂREA NR. 36.

Se aprobă solicitarea dlui Tamas-Szora Gabriel, angajat pe postul de asistent universitar, privind prelungirea contractului individual de muncă, pentru o perioadă de 12 luni, în cadrul Departamentului de Științe Juridice și Administrative.

HOTĂRÂREA NR. 37.

Se validează rezultatul examenului de promovare în grad profesional a personalului didactic auxiliar – sesiunea decembrie 2024 și transformarea postului pe care este încadrat angajatul admis, în post cu grad profesional imediat superior.

HOTĂRÂREA NR. 38.

Se aprobă transformarea postului vacant de Șef serviciu pentru situații de urgență din cadrul Serviciului privat pentru situații de urgență de tip P1 al Universității, în post vacant de Administrator patrimoniu gr. I SSD, precum și atribuțiile principale ale postului.

HOTĂRÂREA NR. 39.

Se aprobă transformarea postului didactic auxiliar vacant de Administrator financiar gr. I S, COR 263111, din cadrul Compartimentului Audit Intern al UAB, poziția 33, în post administrativ vacant de Auditor gr. I S, COR 241306 (auditor intern în sectorul public).

HOTĂRÂREA NR. 40.

Se aprobă modificarea tarifelor pentru cazarea în căminele studențești și aplicarea acestora până la finele anului universitar 2024-2025, conform anexei.

Tarife cazare Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 41.

Se aprobă corectarea erorilor materiale sesizate în cadrul componenței comisiilor de concurs și soluționare a contestațiilor pentru ocuparea posturilor didactice de asistent universitar, poziția 21 și poziția 22, din cadrul Statului de funcții al Departamentului de Finanțe-Contabilitate, conform anexei.

HOTĂRÂREA NR. 42.

Se aprobă Metodologia de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029 (revizie).

Metodologia de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 43.

Se aprobă demararea procedurii de alegere a membrilor CSUD din cadrul IOSUD – UAB, după cum urmează: 
-    4 conducători de doctorat din cadrul IOSUD: 1 reprezentant al Școlii Doctorale de Istorie, 1 reprezentant al Școlii Doctorale de Contabilitate, 2 reprezentanți ai Școlii Doctorale de Teologie
-    1 conducător de doctorat din țară sau din străinătate
-    1 reprezentant ales al doctoranzilor.
Se aprobă Calendarul alegerilor academice a membrilor CSUD, astfel:
-    06-07 februarie 2025 – perioada de depunere a candidaturilor pentru ocuparea funcției de membru în CSUD;
-    10 februarie 2025 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 11 februarie 2025);
-    13 februarie 2025 – ședința Senatului pentru validarea membrilor CSUD.

HOTĂRÂREA NR. 44.

Luând în considerare procesul de evaluare internă a calității educației aferent se aprobă înființarea unui program de studii universitare de masterat Administrarea afacerilor/Business Administration (IF, în limba engleză, 120 de credite), locația de desfășurare Ashgabat, Turkmenistan, domeniul de masterat Administrarea afacerilor, fără modificarea numărului maxim de 100 de studenți care pot fi școlarizați în domeniu, având în vedere prevederile art. 59, alin. 2 din Legea învățământului superior nr. 199/2023, cu completările și modificările ulterioare.

HOTĂRÂREA NR. 45.

Se aprobă componența Senatului de Onoare al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, după cum urmează:
1.    IOAN POPA
2.    GHEORGHE ACHIM
3.    CLAUDIU NECȘULESCU
4.    IOAN ISTRATE
5.    IOAN OPREAN
6.    EMIL GOȚA
7.    CRISTIAN COVACIU
8.    ADRIAN ROȘIAN
9.    MARIEL PETRIC
10.    LILIANA CIOBOTĂ
11.    MARCEL FLOREA
12.    VOICU VUȘCAN

HOTĂRÂREA NR. 46.

Se ia act de Planul de măsuri de implementare a recomandărilor studenților privind asigurarea drepturilor și obligațiilor pentru anul 2025.

Planul de măsuri de implementare a recomandărilor studenților privind asigurarea drepturilor și obligațiilor pentru anul 2025 Descarcă

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK