Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 25.09.2024

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă Planul de activitate al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru anul universitar 2024-2025.

Planul de activitate al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru anul universitar 2024-2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Procedura operaționala PO – SG – 03 privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operaționala PO – SG – 03 privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Procedura operațională PO – SG – 04 privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – SG – 04 privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă Metodologia de menținere a calității de titular în învățământ de către membrii personalului didactic și de cercetare care au împlinit vârsta legală de pensionare.

Metodologia de menținere a calității de titular în învățământ de către membrii personalului didactic și de cercetare care au împlinit vârsta legală de pensionare Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă Carta auditului intern exercitat la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Carta auditului intern exercitat la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă Procedura Operațională PO – CAPI – 04 privind elaborarea programului de asigurare și îmbunătățirea calității activității de audit public intern.

Procedura Operațională PO – CAPI – 04 privind elaborarea programului de asigurare și îmbunătățirea calității activității de audit public intern Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă Procedura Operațională PO – CAPI – 05 privind desfășurarea misiunii de consiliere formalizată.

Procedura Operațională PO – CAPI – 05 privind desfășurarea misiunii de consiliere formalizată Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 01 privind întocmirea, depunerea și verificare dosarelor de bursă de ajutor social.

Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 01 privind întocmirea, depunerea și verificare dosarelor de bursă de ajutor social Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 02 privind încasarea taxei de cămin pentru studenții cazați în căminele Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 02 privind încasarea taxei de cămin pentru studenții cazați în căminele Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 03 privind cazarea în căminul – Casă de oaspeți.

Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 03 privind cazarea în căminul – Casă de oaspeți Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 04 privind operarea burselor în statele de plată.

Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 04 privind operarea burselor în statele de plată Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se aprobă Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 05 privind acordarea facilităților oferite studenților.

Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 05 privind acordarea facilităților oferite studenților Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 06 privind aprovizionarea, eliberarea și consumul alimentelor din magazia de alimente aparținând cantinei Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Procedura Operațională PO – SERVICIUL SOCIAL – 06 privind aprovizionarea, eliberarea și consumul alimentelor din magazia de alimente aparținând cantinei Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare externă a calității academice (evaluare periodică instituțională) a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia. Persoana de contact pentru evaluarea instituțională în relația cu ARACIS este dl conf.univ.dr. Marina Lucian.

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă Comisia pentru întocmirea dosarului de evaluare instituțională a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, cu următoarea componență:

Președinte: Prof.univ.dr. Breaz Valer Daniel – Rector
Membri: Conf.univ.dr. Marina Lucian – Prorector
Prof.univ.dr. Popa Lucian – Prorector
CS dr. Metz Daniel – Prorector
Prof.univ.dr. Gligor Mihai – Director CSUD
Prof.univ.dr. Tamas-Szora Attila – Președinte Senat
Prof.univ.dr. Cenar Iuliana – Decan Facultatea de Științe Economice
Conf.univ.dr. Bărbuleț Gabriel – Decan Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației
Conf.univ.dr. Tudorașcu Miruna – Decan Facultatea de Drept și Științe Sociale
Conf.univ.dr. Rotar Corina – Decan Facultatea de Informatică și Inginerie
Prof.univ.dr. Himcinschi Mihai – Decan Facultatea de Teologie Ortodoxă
Pancu Carmen - Secretar șef al UAB
Pădurean Cornelia – Secretar șef Facultatea de Drept și Științe Sociale
Cărpinișan Maria - Secretar șef Facultatea de Științe Economice
Bara Bianca - Secretar șef Facultatea de Informatică și Inginerie
Buzași Simona - Secretar șef Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației
Apolzan Tiberiu - Secretar șef Facultatea de Teologie Ortodoxă
Prof.univ.dr. Dimen Levente – Director CIDFRFP
Prof.univ.dr. Tulbure Adrian – Director CTT
Conf.univ.dr. Varvara Simona – Director CMCSI
Conf.univ.dr. Kadar Manuella – Director CMP
Conf.univ.dr. Dragolea Larisa – Director CICOC
Conf.univ.dr. Popa Gorjanu Cosmin – Director CCS
Lect.univ.dr. Mucea Bogdan – Director CIM
Melinte Daniel – Director CRI - interimar
Dragomir Cosmin – Director general administrativ
Cons.jr. Tomuța Sanda – Șef serviciu juridic și de investiții – interimar
Cons.jr. Dușa Emilia – Oficiul juridic
Contor Tamara – Contabil șef al UAB
Joldeș Gabriela – Șef serviciu economic și resurse umane - interimar
Corina Tătar – Director Biblioteca
Despa Otilia – Șef serviciu IT și tipografie – interimar
Câmpean Daniela – Secretar Senat
Petrescu Adina – Referent de specialitate CRI
Stanca Cristina - Referent de specialitate CRI
Neag Anca – secretar
Dragomir Alina - secretar
Student Bârlog Raul – Președinte Liga Studenților din UAB
Student Avram (Șandru) Diana Alexandra - Doctorand 
Secretar: Pârvu Simona – Secretar CMCSI
Babătă Adela –  Secretar CMCSI
Păcurar Ștefania – Secretar IOSUD
Hațegan Oana – Secretar IOSUD

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de licență Ingineria mediului – domeniul Ingineria mediului. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte: conf.univ.dr. Varvara Simona Camelia (Persoană de contact)
Membri:  lect.univ.dr. Bostan Roxana Nadina
lect.univ.dr. Corcheș Mihai Teopent
asist.univ.dr. Damian Gianina Elena
Secretar tehnic: Kiss Roxana

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă propunerea de alocare pentru anul universitar 2024-2025 a resurselor umane (pe baza statelor de funcții), materiale (conform dotărilor existente) și financiare (existente conform bugetului) pentru desfășurarea activității programelor de studii universitare de licență, masterat și doctorat.

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă Planul de învățământ al Departamentului pentru Pregătirea Personalului didactic pentru programul de studii universitare de master Arta mozaicului bizantin, domeniul Arte vizuale, pentru anul universitar 2024-2025, precum și înscrierea și înmatricularea la programul de formare psihopedagogică a studenților care se înmatriculează la programul de studii universitare de masterat, în sesiunea de admitere septembrie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă numărul formațiilor de studii care vor funcționa în anul universitar 2024-2025, pe cicluri de studii universitare, programe de studii, forme de învățământ și ani de studiu.

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă Statele de funcții ale Departamentelor didactice și ale Școlilor Doctorale, pentru anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă Listele nominale cuprinzând cadrele didactice care vor desfășura activități didactice în regim plata cu ora, în anul universitar 2024-2025, cuprinse în posturile vacante din statele de funcții.

HOTĂRÂREA NR. 24.

Se aprobă prelungirea cu 12 luni a contractului individual de muncă al dnei Gianina Elena Damian, angajată pe postul de asistent, perioadă determinată, poziția 20, din statul de funcții al Departamentului de Cadastru, Inginerie Civilă și Ingineria Mediului.

HOTĂRÂREA NR. 25.

Se aprobă prelungirea cu 12 luni a contractului individual de muncă al dnei Daniela Nagy-Onița, angajată pe postul de asistent, perioadă determinată, poziția 25, din statul de funcții al Departamentului de Informatică, Matematică și Electronică.

HOTĂRÂREA NR. 26.

Se aprobă prelungirea cu 12 luni a contractului individual de muncă al dlui asist.univ.drd. Raul Ioan Muntean, din cadrul Departamentului de Educație Fizică și Sport.

HOTĂRÂREA NR. 27.

Se aprobă solicitarea dnei conf.univ.dr. Ioana Cristina Todor privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în anul universitar 2024-2025, la Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad.

HOTĂRÂREA NR. 28.

Se aprobă solicitarea dlui conf.univ.dr. Cornel Victor Igna privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în anul universitar 2024-2025, la Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad.

HOTĂRÂREA NR. 29.

Se aprobă cererile cadrelor didactice din cadrul IOSUD – UAB, care se regăsesc în statele de funcții ale Școlilor Doctorale, privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în anul universitar 2024-2025, respectiv cererile conducătorilor de doctorat asociați (pensionari și titulari în alte instituții) de continuare a activității la IOSUD UAB în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 30.

Se aprobă cererile studenților doctoranzi privind prelungirea studiilor în cadrul Școlilor doctorale de Contabilitate, Filologie și Teologie.

HOTĂRÂREA NR. 31.

Se aprobă propunerile CSUD privind componența comisiilor de îndrumare ale studenților doctoranzi în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 32.

Se aprobă taxele de studii pentru anul universitar 2024-2025, pentru toți anii de studii, pentru cetățenii români, cetățenii din țările UE/SEE/CE, români de pretutindeni, cetățenii străini din state terțe UE/SEE/CE, care parcurg în regim cu taxă studiile universitare de licență, masterat, doctorat și anul pregătitor de învățare a limbii române, conform anexei.

Taxele de studii pentru anul universitar 2024-2025, pentru toți anii de studii Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 33.

Se aprobă termenele de plată a tranșelor taxelor de studii pentru anii superiori, după cum urmează:
-    prima tranșă, până la data de 31.10.2024
-    a doua tranșă, până la data de 16.12.2024
-    a treia tranșă, până la data de 18.03.2025
-    a patra tranșă, până la data de 30.04.2025 (pentru anii terminali) și 16.05.2025 (pentru ceilalți ani)

HOTĂRÂREA NR. 34.

Se aprobă taxele administrative și tarifele aplicate în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2024-2025, conform anexei.

Taxele administrative și tarifele aplicate în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2024-2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 35.

Se validează rezultatele stabilite de Comisia de concurs privind desemnarea dnei prof.univ.dr. Cenar Iuliana în funcția de Decan al Facultății de Științe Economice.

HOTĂRÂREA NR. 36.

Se aprobă transformarea postului de administrator patrimoniu gr. I (S) din cadrul Serviciului Juridic și de Investiții în post de administrator financiar gr. I (S), precum și demararea procedurii de ocupare a postului pe perioadă nedeterminată.

HOTĂRÂREA NR. 37.

Se aprobă transformarea postului de informatician gr. II (S) din cadrul Serviciului IT și Tipografie în post de informatician gr. IA (S), în cadrul Compartimentului IT, precum și demararea procedurii de ocupare a postului pe perioadă nedeterminată.

HOTĂRÂREA NR. 38.

Se aprobă Strategia de internaționalizare a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2025-2029.

Strategia de internaționalizare a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2025-2029 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 39.

Se aprobă Metodologia privind activitatea de susținere a inspecțiilor speciale și a lucrărilor metodico-științifice pentru obținerea/echivalarea gradului didactic I, pentru anul universitar 2024-2025.

Metodologia privind activitatea de susținere a inspecțiilor speciale și a lucrărilor metodico-științifice pentru obținerea/echivalarea gradului didactic I, pentru anul universitar 2024-2025 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 40.

Se aprobă abrogarea Metodologiei privind activitatea de susținere a inspecțiilor speciale și a lucrărilor metodico-științifice pentru obținerea/echivalarea gradului didactic I în sistem online, pentru seria 2022-2024.

HOTĂRÂREA NR. 41.

Se aprobă Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de acordare a atestatului de abilitare (revizie).

Metodologia privind organizarea și desfășurarea procesului de acordare a atestatului de abilitare Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 42.

Se aprobă Actul adițional de modificare a contractului de studii pentru studenții doctoranzi înmatriculați începând cu anul universitar 2021-2022.

HOTĂRÂREA NR. 43.

Se aprobă organizarea alegerilor academice parțiale pentru ocuparea funcției vacante de membru în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă.
Se aprobă calendarul alegerilor academice parțiale, după cum urmează:
-    11 octombrie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor;
-    17 octombrie 2024 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 18 octombrie 2024);
-    30 octombrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

HOTĂRÂREA NR. 44.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de licență Muzică Religioasă – domeniul Muzică. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte: pr.prof.univ.dr. Himcinschi Mihai
Persoană de contact: pr.conf.univ.dr. Șușman Dragoș
Membri: pr.prof.univ.dr. Adam Domin
pr.asist.univ.drd. Bulac Nicolae Călin
pr. Apolzan Tiberiu Ioan

HOTĂRÂREA NR. 45.

Se aprobă propunerea Facultății de Științe Economice privind retragerea din oferta educațională a programului de studii universitare de masterat Bănci, asigurări și piețe financiare.

HOTĂRÂREA NR. 46.

Se aprobă solicitarea dlui Daniel Metz, cercetător științific în cadrul Centrului de Transfer Tehnologic al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în cadrul Academiei Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” din Sibiu, în semestrul II al anului universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 47.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Mihai Himcinschi privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Departamentul de Teologie Ortodoxă Baia-Mare, în semestrul I al anului universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 48.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Mihai Himcinschi privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad, în semestrul II al anului universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 49.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Ioan Jurcan Emil privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Facultatea de Teologie Ortodoxă, în semestrul I al anului universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 50.

Se aprobă solicitarea dnei lect.univ.dr. Liana Maria Costea privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” Târgu-Mureș, Departamentul de Educație Fizică și Sport, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 51.

Se aprobă solicitarea dlui lect.univ.dr. Ciprian-Ioan Cucu privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Științe Politice, Filosofie și Științe ale Comunicării, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 52.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Ildiko Tulbure privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, în semestrul I al anului universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 53.

Se aprobă solicitarea Facultății de Teologie Ortodoxă privind introducerea în centralizatorul de plată a activităților nenormate în statele de funcții a disciplinelor facultative, respectiv a disciplinei Instrumente populare: vioară (conform planului de învățământ), în limita bugetului constituit.

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK