SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE RECRUTARE VOLUNTARI LA UAB pentru ...

Anunțuri

SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE RECRUTARE VOLUNTARI LA UAB pentru implicarea în organizarea celei de a treia ediții a Congresului Național al Istoricilor Români

SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE RECRUTARE VOLUNTARI LA UAB

pentru implicarea în organizarea celei de a treia ediții a

Congresului Național al Istoricilor Români

Centrul de Informare, Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (CICOC UAB - https://www.uab.ro/centre/7-centrul-de-informare-consiliere-si-orientare-in-cariera/postari/319-cicoc-recrutare-voluntari/ ) organizează o sesiune extraordinară de recrutare de voluntari, pentru implicarea în organizarea celei de a  treia ediții a Congresului Național al Istoricilor Români, care se va desfășura în perioada 8-10 septembrie 2022.

Evenimentul este organizat de către Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Academia Română și Comitetul Național al Istoricilor din România iar partenerii acestei manifestări sunt: Ministerul Educației Naționale, Arhivele Diplomatice (MAE), Consiliul Județean Alba, Arhiepiscopia Ortodoxă Alba Iulia, Primăria Municipiului Alba Iulia, Muzeul Național al Unirii Alba Iulia, Serviciul Județean Alba al Arhivelor Naționale ale României, Inspectoratul Școlar Județean Alba.

Procesul de recrutare va fi organizat în conformitate cu reglementările Metodologiei privind activităţile de voluntariat desfăşurate în cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia.

Toți studenții sau absolvenții interesați în implicarea în calitate de voluntari la acest Congres (indiferent de specializarea urmată sau absolvită) vor trebui să depună în perioada 29 iunie-6 iulie 2022, în intervalul orar 09:00-15:00, CV-ul însoţit de cererea tip de înscriere la sediul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră din Palatul Apor, etajul 1. Selecţia voluntarilor se va realiza în urma unui interviu care va avea loc în data de 8 iulie 2022, ora 10:00.

Documentele de înscriere pot fi trimise şi pe adresa de mail cicoc@uab.ro

Atribuțiile voluntarilor care vor fi selectați sunt următoarele: primirea invitaților, distribuirea mapelor și ecusoanelor către participanți, gestionarea listelor de prezență, asistență tehnică (laptop, videoproiector), montare/demontare materiale promovare, distribuire afise în universitate, primirea și orientarea invitaților către locațiile congresului, suport pentru activități de protocol. La finalul activităților, voluntarii vor primi certificat de voluntariat, conform numărului de ore derulate ca voluntar.

Această manifestare va deschide noi oportunități de comunicare intraprofesională și transdisciplinară, contribuind, astfel, la îmbunătățirea și promovarea cercetării românești în domeniul istoriei, precum și la o mai accentuată prezență a istoricilor în spațiul public. 

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK