Prin intermediul acestui Plan de Acțiune, UEFISCDI își reafirmă angajamentul pentru un sistem de evaluare care sprijină excelența științifică, bazat pe o abordare sistemică și coerentă între diferitele niveluri și forme de evaluare (proiecte, cercetători, instituții), și aliniat cu tendițele și practicile de la nivel internațional.
SUSȚINERI PUBLICE TEZE DE ABILITARE - MILANCOVICI SPERANȚA-SOFIA
PRESUSȚINERE PUBLICĂ TEZĂ DE DOCTORAT - BĂRĂIAN EUGEN-MARIAN
Ministerul Educaţiei și Cercetării a lansat competiţia de proiecte finanţate din Fondul de Dezvoltare Instituţională destinat universităţilor de stat – FDI 2025. Competiţia se desfăşoară potrivit prevederilor Metodologiei de alocare şi utilizare a fondului pentru dezvoltare instituţională a universităţilor de stat, aprobată prin Ordinul de Ministru nr. 7875/20.12.2024.
Necesitatea de a aborda problema poluării fonice capătă tot mai multă atenție din partea autorităților și a societății civile, iar adoptarea unor tehnologii pentru beton fonoabsorbant reprezintă un demers strategic în vederea creșterii calității vieții. Contextul actual, caracterizat de creșterea continuă a traficului și de importanța tot mai mare acordată aspectelor de mediu și sănătate publică, justifică pe deplin inițierea și desfășurarea prezentului proiect de cercetare.
Recrutare voluntari
UNIVERSITATEA “1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA vă invita să participati la achizitia de Servicii de supraveghere prin dirigenti de santier a lucrarilor de investii(construcţii şi instalaţii) din cadrul proiectului “REABILITARE SI MODERNIZARE CAMIN STUDENTESC NR 2 DIN CADRUL UNIVERSITATII „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA” cod e-PNRR 1344858078
Cercetarea și modul în care aceasta se desfășoară sunt în continuă schimbare și necesită ca cei care contribuie să fie la curent și cu gestionarea datelor de cercetare, accesul liber și știința deschisă în general. Cursurile de formare organizate de OpenAIRE urmăresc să ofere formatorilor cunoștințe și know-how în domeniul științei deschise, astfel încât aceștia să le poată transmite cercetătorilor și studenților și, în cele din urmă, să contribuie la crearea unui ecosistem de cercetare mai deschis, transparent și accesibil.