Regulamente și formulare
ALEGERI ACADEMICE, MANDATUL 2024-2029
Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 14.12.2023, Metodologia de organizare și desfășurare a alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029, precum și Calendarul privind desfășurarea alegerilor academice în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029.
-
Vizualizează aici: METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE A ALEGERILOR ACADEMICE ÎN UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, PENTRU MANDATUL 2024-2029 Descarcă
-
Vizualizează aici: CALENDARUL ALEGERILOR ACADEMICE ÎN UNIVERSITATEA „1 DECEMBRIE 1918” DIN ALBA IULIA, PENTRU MANDATUL 2024-2029 Descarcă
Formulare și Anexe la Metodologia de alegeri, mandatul 2024 - 2029
-
ANEXA 1_Structura Senatului Descarcă
-
ANEXA 2_Structura consiliilor facultăților Descarcă
-
ANEXA 3_Structura consiliilor departamentelor Descarcă
-
Anexa 4_structuri IOSUD Descarcă
-
Anexa 5_CALENDAR ALEGERI Descarcă
-
ANEXA 6_Formular candidatura cadre didactice structuri de conducere_PDF Descarcă
-
ANEXA 6_ Formular candidatura cadre didactice structuri de conducere_DOC Descarcă
-
ANEXA 7 _Formular candidatura studenti in structuri de conducere_PDF Descarcă
-
ANEXA 7 _Formular candidatura studenti in structuri de conducere_DOC Descarcă
-
ANEXA 8 _ Formular candidatura funcții de conducere_PDF Descarcă
-
ANEXA 8 _ Formular candidatura funcții de conducere_DOC Descarcă
-
ANEXA 9a _ Formular de înscriere la concursul - decan_PDF Descarcă
-
ANEXA 9a _ Formular de înscriere la concursul - decan_DOC Descarcă
-
ANEXA 9b _ Formular de înscriere la concursul - director CAF_PDF Descarcă
-
ANEXA 9b _ Formular de înscriere la concursul - director CAF_DOC Descarcă
-
ANEXA 10_ Declarație poliție politică_PDF Descarcă
-
ANEXA 10_ Declarație poliție politică_DOC Descarcă
-
ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_PDF Descarcă
-
ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_DOC Descarcă
-
ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_Studenți_PDF Descarcă
-
ANEXA 11_ Declarație conflict de interese si incompatibilitate_Studenți_DOC Descarcă
-
ANEXA 12a _Buletin vot director departament_PDF Descarcă
-
ANEXA 12a _Buletin vot director departament_DOC Descarcă
-
ANEXA 12b _Buletin vot rector_PDF Descarcă
-
ANEXA 12b _Buletin vot rector_DOC Descarcă
-
ANEXA 13a_Buletin vot CD_cadre didactice_PDF Descarcă
-
ANEXA 13a_Buletin vot CD_cadre didactice_DOC Descarcă
-
ANEXA 13b_Buletin vot CF_cadre didactice_PDF Descarcă
-
ANEXA 13b_Buletin vot CF_cadre didactice_DOC Descarcă
-
ANEXA 13c_Buletin vot _senat_cadre didactice_PDF Descarcă
-
ANEXA 13c_Buletin vot _senat_cadre didactice_DOC Descarcă
-
ANEXA 13d_Buletin vot _cadre didactice _CSUD_PDF Descarcă
-
ANEXA 13d_Buletin vot _cadre didactice _CSUD_DOC Descarcă
-
ANEXA 14a_Buletin vot_CF_studenti_PDF Descarcă
-
ANEXA 14a_Buletin vot_CF_studenti_DOC Descarcă
-
ANEXA 14b_ Buletin_vot_senat_studenti_PDF Descarcă
-
ANEXA 14b_ Buletin_vot_senat_studenti_DOC Descarcă
-
ANEXA 14c_ Buletin_vot_CSUD_studenti doctoranzi_PDF Descarcă
-
ANEXA 14c_ Buletin_vot_CSUD_studenti doctoranzi_DOC Descarcă
-
ANEXA 15a - PV_birouri electorale_PDF Descarcă
-
ANEXA 15a - PV_birouri electorale_DOC Descarcă
-
ANEXA 15b_PV_BEU_PDF Descarcă
-
ANEXA 15b_PV_BEU_DOC Descarcă
-
ANEXA 16a_Lista alegatori cadre didactice _cercetatori_PDF Descarcă
-
ANEXA 16a_Lista alegatori cadre didactice _cercetatori_DOC Descarcă
-
ANEXA 16b_Lista alegatori -studenti_PDF Descarcă
-
ANEXA 16b_Lista alegatori -studenti_DOC Descarcă
-
Anexa 17_Aviz candidatura BEU_PDF Descarcă
-
Anexa 17_Aviz candidatura BEU_DOC Descarcă
REFERENDUM PENTRU ALEGEREA MODALITĂȚII DE DESEMNARE A RECTORULUI, MANDATUL 2024 - 2028
În conformitate cu prevederile art. 209 și ale art. 364 alin. (2) din Legea nr. 1/2011 Senatul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a aprobat, în ședința din 10.05.2023, organizarea referendumului cu tema:
Stabilirea modalității de desemnare a rectorului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024 -2028, prin una din cele două opțiuni prevăzute la art. 209, alin (1) din legea Educației Naționale nr. 1/2011:
- Pe baza de concurs public
- Pe baza alegerilor generale, prin vot universal, direct, secret și egal
Data organizării Referendumului este 14 iunie 2023, între orele 09.00 – 16.00, în Aula Mică (Corp C, etaj I).
În cazul invalidării referendumului din 14 iunie 2023, al doilea referendum va avea loc în data de 21 iunie 2023, între orele 09.00 – 16.00 în Holul central al Amfiteatrului A9.
Dezbaterile publice pentru informarea comunității academice asupra temei referendumului și implicațiile ce decurg din acestea, organizate de Biroul Electoral al Universității vor avea loc la datele de 7 iunie 2023 și 8 iunie 2023, la ora 09.00 în Amfiteatrul A9.
Metodologia de desfășurare a Referendumului la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului.
Biroul Electoral al Universității:
Prof.univ.dr. Popa Lucian Ioan - Facultatea de Informatică și Inginerie
Lect. univ. dr. Dobra Iulian - Facultatea de Științe Economice
Lect. univ. dr. Albu Maria - Facultatea de Drept și Științe Sociale
Lect. univ. dr. Todescu Valentin - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației
Conf. univ. dr. Telea Marius - Facultatea de Teologie Ortodoxă
Cîndea Alexandra Andreea - student
Bârlog Raul Claudiu – student
Biroul electoral al secției de votare:
Gligor Georgeta - Facultatea de Informatică și Inginerie
Mărginean Mariana - Facultatea de Științe Economice
Cotor Andreea - Facultatea de Drept și Științe Sociale
Cădan Cosmina - Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației
Apolzan Tiberiu - Facultatea de Teologie Ortodoxă
-
Lista personal didactic și de cercetare cu drept de vot - Referendum 14 iunie 2023 Descarcă
-
Lista reprezentanți studenți cu drept de vot - Referendum 14 iunie 2023 Descarcă
-
Metodologia de desfășurare a Referendumului la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului. Descarcă
-
Calendar desfășurare Referendum Descarcă
Alegeri pentru ocuparea funcției vacante de director al CMCSI
Senatul UAB a aprobat organizarea alegerilor pentru ocuparea funcției vacante de director al Centrului pentru Managementul Calității și Strategie Instituțională.
Anunt alegeri partiale
Senatul UAB a aprobat organizarea alegerilor academice parțiale în cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă pentru alegerea Directorului de Departament, a membrilor Consiliilor Departamentelor și a membrilor Consiliului Facultății.
Anunt
Senatul UAB a aprobat organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor vacantate cu reprezentanții studenților în următoarele structuri de conducere:
1. Senatul universitar
● Facultatea de Științe Economice - 1 post vacant
● Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației - 1 post vacant
2. Consiliile facultăților:
● Facultatea de Drept și Științe Sociale - 1 post vacant
● Facultatea de Științe Economice - 2 posturi vacante
● Facultatea de Informatică și Inginerie - 2 posturi vacante
● Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației - 3 posturi vacante
● Facultatea de Teologie Ortodoxă - 2 posturi vacante
ANUNȚ IMPORTANT
În atenția studenților:
Biroul Electoral al Universității informează studenții asupra faptului că până în data de 04.05.2022, ora 15.00, nu s-au depus candidaturi pentru cele 2 poziții de reprezentanți ai studenților în Consiliul CSUD, respectiv în Senat.
ANUNȚ
Senatul UAB a aprobat organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor vacantate cu reprezentanții studenților doctoranzi în următoarele structuri de conducere:
- Senat - 1 loc (reprezentantul studenților doctoranzi);
- Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat - 1 loc (reprezentantul studenților doctoranzi)
Calendarul alegerilor
02 - 04 mai 2022 - depunerea candidaturilor;
05 mai 2022 - desfășurarea alegerilor și afișarea rezultatelor preliminarii;
06 mai 2022 - depunerea și soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor finale;
25 mai 2022 - validarea rezultatelor alegerilor în Senat.
ANUNȚ
În data de 13 octombrie 2021 se organizează alegeri academice parțiale pentru completarea locurilor vacantate cu reprezentanții studenților în următoarele structuri de conducere:
- Senatul Universității: 3 locuri, (Facultatea de Drept și Științe Sociale - 2 locuri și Facultatea de Științe Economice - 1 loc);
- Consiliul Facultății de Drept și Științe Sociale - 1 loc;
- Consiliul Facultății de Științe Economice - 1 loc;
- Consiliul Facultății de Științe Exacte și Inginerești - 1 loc.
Regulamente și formulare
Anexe la Metodologia de alegeri
ANEXA 2 - Structura Consiliilor facultăților
ANEXA 3 - Structura Consiliilor departamentelor
ANEXA 5 - Calendarul alegerilor
ANEXA 6 - Formular de candidatură pentru alegerea cadrelor didactice/cerc. în structurile de conducere (DOC) (PDF)
ANEXA 7 - Formular de candidatură pentru alegerea studenților în structurile de conducere (DOC) (PDF)
ANEXA 8 - Formular de candidatură pentru alegerea cadrelor didactice/cercetătorilor în funcții de conducere (DOC) (PDF)
ANEXA 9 - Formular de înscriere la concurs pentru desemnarea în funcțiile de:
b) director centru administrativ - funcțional (DOC) (PDF)
ANEXA 10 - Declarație autentică, pe propria răspundere potrivit legii penale, privind apartenența sau neapartenența ca agent sau colaborator al organelor de securitate, ca poliție politică (DOC) (PDF)
ANEXA 11 - Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că nu se află sub incidența art. 23, alin 8 -10, privind conflictul de interese și incompatibilitățile.
ANEXA 12 - Buletin de vot pentru alegerile în funcții de conducere:
b) Rector
ANEXA 13 - Buletin de vot pentru alegerea cadrelor didactice/cercetătorilor în structurile de conducere:
c) Senat
d) CSUD
ANEXA 14 - Buletine de vot pentru alegerea studenților în structurile de conducere:
b) Senat
c) CSUD
ANEXA 15 - Procese verbale privind consemnarea rezultatelor alegerilor, întocmite de:
ANEXA 16 - Modelul listelor electorale cu persoane cu drept de vot:
a) cadre didactice și cercetători
b) studenți
_________________________________________________________________________________________________________________________
INFORMARE
privind rezultatele referendumului din 29.05.2019 pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, pentru mandatul 2020-2024
Senatul Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, întrunit în ședința din 30.05.2019, în baza proceselor verbale înaintate de Biroul Secției de vot și Biroul Electoral al Universităţii, a validat următorul rezultat al referendumului organizat la nivelul Universităţii „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, în data de 29.05.2019, pentru alegerea modalității de desemnare a rectorului:
Din totalul de 169 persoane cu drept de vot înscrise pe listele electorale au fost prezente la vot un număr de 125 persoane.
Din totalul persoanelor prezente la vot s-a înregistrat un număr de 124 voturi valabil exprimate, cu următorul rezultat:
a) pe bază de concurs public - 13 voturi
b) pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct, secret și egal - 111 voturi
În urma acestor rezultate, Senatul Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia, validează referendumul și rezultatul acestuia, respectiv desemnarea Rectorului, pentru mandatul 2020-2024, pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct, secret şi egal al cadrelor didactice și cercetătorilor din cadrul Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia care sunt angajate, respectiv angajați cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată și reprezentanții studenților din senatul universitar și din consiliile facultăților.
Președinte Senat
conf. univ. dr. Tamas-Szora Attila